Matias Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Prison Break. Michael er et geni. Han lider av to lidelser. Nå ser jeg det uteksta, så jeg vet ikke hva de kalles. Psykologen mente iallefall at under klassiske begreper, så er han et geni. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Den filmen om de ungdommene som får en idé, og lager raketter som de skyter ut på en åpen plass ved den lille byen der de bor. Lærerinnen er den eneste som har tro på de. Faren til hovedpersonen jobber i en kullmine... Husker virkelig ikke hvem film det er, men.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Prison Break. Michael er et geni. Han lider av to lidelser. Nå ser jeg det uteksta, så jeg vet ikke hva de kalles. Psykologen mente iallefall at under klassiske begreper, så er han et geni. Var ikke akkurat dette jeg leitet etter, men jeg ser på Prison Break. Den filmen om de ungdommene som får en idé, og lager raketter som de skyter ut på en åpen plass ved den lille byen der de bor. Lærerinnen er den eneste som har tro på de. Faren til hovedpersonen jobber i en kullmine... Husker virkelig ikke hvem film det er, men.. Vet ikke hva du snakker om i hvert fall. Endret 24. september 2006 av Matias Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har ikke sett noen av filmene du listet opp og er i grunn ganske usikker på om jeg i det hele tatt skal gidde og foreslå The 6th sense. Guttungen er jo et geni, men mistenker at det ikke var en sånn type film du er på jakt etter? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Nei, er ikke det. Var jo ikke akkurat et geni, han hadde jo bare en egenskap. Mener folk som f. eks. har store matematiske evner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Malcolm In The Middle? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Som i serien? Ikke akkurat det jeg leitet etter det heller. Må være noe man kan hente inspirasjon fra. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er en del genier i stargate seriene Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Enda verre. Er er det ingen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Takk, det så litt interessant ut. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 "Rain Man" bør vel nevnes, samme med "Pi". (begge filmer) Kommer sikkert på flere senere. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Aha! Jeg fant ut hvilken film jeg mente! October Sky! Dette er filmen man virkelig får inspirasjon fra! Kos deg, Matias Her er link til litt om filmen.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Takk for tilbakemeldinger. Glemte å skrive Rain Man på listen min. Skal sjekke ut October Sky og Pi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har selv veldig sans for "Door to Door", highly inspiring Door to Door Endret 25. september 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Den filmen om de ungdommene som får en idé, og lager raketter som de skyter ut på en åpen plass ved den lille byen der de bor. Lærerinnen er den eneste som har tro på de. Faren til hovedpersonen jobber i en kullmine... Husker virkelig ikke hvem film det er, men.. 6931005[/snapback] October Sky Jeg har sett den et par ganger, men har aldri tenkt på at det er Jake Gyllenhaal som spiller hovedrollen De er vel egentlig ikke genier, men iverige, lærevillige og målbeviste. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva med mythbusters? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva med mythbusters? 6942625[/snapback] Helt seriøst, du mener ikke at de 2 tullingene skulle være genier? De er nevedyktige ja, men geni er noe helt annet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 forest gump møtte jo presidenten 3 gnager,ble millionærm,ledet et reke sleskap til gull,sprang lengre enj grethe waits og fikk onge på første forsøk...ikke dårli det da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå