Gå til innhold

Kritikk ønskes på nytt design


Anbefalte innlegg

Er på dataparty, og som alltid når jeg kjeder meg på et dataparty så driver jeg med web, får jo nesten aldri tid til det ellers, skole, jobb osv.

 

Men fra spøk til revolver, hva synes dere om designet jeg har skrapet frem?

 

Kom gjerne med konstruktiv kritikk som kan forbedre designet på siden :)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns de "Trærne" som stikker ut på siden trekker litt for mye oppmerksomhet vekk fra teksten. Så blir litt slitsomt å lese. Kanskje velge å ha de i en veldig dyp rød, eller noe lignende? Syns den hvite fargen ble litt vel skrikende. Ellers veldig bra :thumbup:

6927363[/snapback]

 

Okey. Takk skal du, skal se på i kveld.

 

Me like! :-) Yum-yum.

Har ikke noe å utsette på dette.

6928171[/snapback]

 

Takk :)

Lenke til kommentar
fuzziy^synes at det er litt ubehagelig å se menyen i litt under midten.. Prøv å ha det litt over midten, ikke under.. Det er noe med øyene våre å gjøre, prøv å sette menyen 8cm ca høyere, da vil det kanskje se mye bedre

6928230[/snapback]

 

Nja, hadde det sånn først og det ble ikke så bra med tanke på trærene, og jeg vil ha en litt uvanlig side så tror jeg går for sånn som menyen er nå.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket av siden var ganske bra, frisk farge og idé. Men jeg er enig i at de trærne burde være dyp røde, som Chris_LoX sa. Sånn som de er nå trekker de for mye oppmerksomhet. Typografien synes jeg også er litt kjedelig, kanskje en font eller farge mer hadde vært noe?

 

Men jevnt over ganske bra :)

Endret av galskapen
Lenke til kommentar

Den outerglowen på innholdsfeltet ble litt vel, ehm, outer-glow. Jeg ville prøvd en svart en som begynner på ca, 30-50% opasitet. Du kan jo forsåvidt også lage en overgang på trerne, slik at de slutter i en rød farge for å nedtone de litte grann.

 

Få inn en font til, gjerne som overskrifter. Prøv også å rearranger menyen slik at du får en meny som ser slik ut:

 

Kort

Lenger

Allerlengst

Kortere

Kort

 

Altså, en slags bue på høyresiden, det gjør små skriftstykker mye penere, og er noe en alltid bør prøve å få til. Trærne virker også litt crappy stockimage.JPG ut, om der skjønner hva jeg mener.

 

Ellers var det knall stilig =)

Lenke til kommentar
Den outerglowen på innholdsfeltet ble litt vel, ehm, outer-glow. Jeg ville prøvd en svart en som begynner på ca, 30-50% opasitet. Du kan jo forsåvidt også lage en overgang på trerne, slik at de slutter i en rød farge for å nedtone de litte grann.

 

Få inn en font til, gjerne som overskrifter. Prøv også å rearranger menyen slik at du får en meny som ser slik ut:

 

Kort

Lenger

Allerlengst

Kortere

Kort

 

Altså, en slags bue på høyresiden, det gjør små skriftstykker mye penere, og er noe en alltid bør prøve å få til. Trærne virker også litt crappy stockimage.JPG ut, om der skjønner hva jeg mener.

 

Ellers var det knall stilig =)

6929194[/snapback]

 

Syns nesten det ser stilig ut jeg, ser ut som trær med snø på :wee:

 

 

Noen som har forslag til :hover på menyen? Tenkte å kjøre hvit bakgrunn og rød skrift - ved hover altså, hva synes dere om det?

 

Forslag til hvordan siden kan deles opp i div's mottas også med glede, lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det på en best måte. Skal jeg bruke width; %, eller center, eller? til å plassere div'sene. Forslag mottas med glede :)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...