DE1 Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Siden denne tråden ble stengt grunnet telletråd så oppretter jeg denne. (Får se om den overlever) Så for å gjøre den til en ikke-telletråd så kan vi svare litt mer utfyllende om hvor man sitter. Så da kan dere gi 5 gode grunner til at vi skal komme og besøke deg! Seat 45 Table 17 - Jeg har fint kabinett (Aerocool) - Jeg har mange interesser - Jeg prater mye - Jeg blir gjerne med og teiper noen - Jeg tar imot klager for t-skjortene (tror jeg) Morsomt hvis man vil legge ved et bilde også, så blir man lettere å kjenne igjen.. Så, hvor sitter du? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Seat 29 Table 7 Jeg driter rett og slett i om dere kommer eller ikke, så det er helt opp til dere men så har jeg et svart Lian Li kabinett med sølvfarga dvd-brenner. (er muligens bytta til svart når jeg kommer) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Seat 17 Table 17 -Dere kan få høre på musikken min. -Få en cola kanskje -Snakke med de snåle folka jeg sitter med :\ -Blir gjerne teipet -Finere kabinett enn Dag-Erik (Lian-Li <3) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Crewområdet - Ikke besøk meg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg sitte hjemme, men dere kan besøke meg via e-post Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 -Blir gjerne teipet 6923082[/snapback] Da veit jeg hvem jeg skal teipe! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 -Blir gjerne teipet 6923082[/snapback] Da veit jeg hvem jeg skal teipe! 6923281[/snapback] Da tar jeg med meg superlim og store strips. Er bevoktet av 50 Security Crew så ingen kommer nær meg. Men du kommer sikkert til å se meg. Jeg har med en slik glassplate med LYN på. Pluss en PC forkledd som en Hund. (En ond hund når det blir mørkt) Pluss en av norges største samling med anime. Kanskje jeg tar med meg tanksen min. Så kan jeg skyte på de som fortjener det. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg sitter faktisk vedsiden av Dag-Erik og har mye finere kabinett enn han. Jeg skal ikke si hvilket, dere får komme å se Jeg teiper seff noen? Jeg har med masse ducktape, skal lage boksetårn, men ducktapen kan også brukes til andre ting. For dere som ikke har cola finnes det også mulighet Jeg sitter; Seat 46 Table 17. Jeg skal nok klare å skravle med de fleste, jenter dere må bare komme Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Sitter på crew område. Du kommer nok til å se meg de 8 timene jeg har skift. Alle skryter av pcer, kanskje jeg skal modde den bærbare? Den stasjonære pcen brukes bare som server. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Sitter på crew område. Du kommer nok til å se meg de 8 timene jeg har skift. Alle skryter av pcer, kanskje jeg skal modde den bærbare? Den stasjonære pcen brukes bare som server. 6927359[/snapback] Do it! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Crewområdet Ikke besøk, takk. Da får dere heller komme bort til meg når jeg ikke er på jobb og ikke sitter på plassen min.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Crewområdet Tar ikke i mot besøk så lenge jeg sitter der. Ser du meg surrende rundt i hallen uten at jeg jobber/er opptatt kan du vel muligens slå av en prat.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Herlighet, crew-folka er kjedelige Lenke til kommentar
tanx Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jau! De er kjedelige folk. De begynner å trekke på årene vettu Vi snakker jo over 18 år her? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Vel, hvis 16 regnes som 18, såå Lenke til kommentar
L.. Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Herlighet, crew-folka er kjedelige 6932127[/snapback] Jeg skal nok finne ut hvor du sitter. Når du en gang sovner skal jeg vise deg hvor kjedelige vi i crew kan være. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Herlighet, crew-folka er kjedelige 6932127[/snapback] Jeg skal nok finne ut hvor du sitter. Når du en gang sovner skal jeg vise deg hvor kjedelige vi i crew kan være. 6933271[/snapback] Lenke til kommentar
tanx Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Dere virker litt kjipe da? Jeg sitter iaf sete 46 bord 17 Nå får vi se hvor morosomme crewet kan være? xd Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Typisk crew-sitat. Sitter i crew-området, vil ikke ha besøk når jeg er på jobb. Men kan sikkert slå av en prat en annen gang... Men nok OT, kan ikke risikere at denne tråden blir stengt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Herlighet, crew-folka er kjedelige 6932127[/snapback] Jeg skal nok finne ut hvor du sitter. Når du en gang sovner skal jeg vise deg hvor kjedelige vi i crew kan være. 6933271[/snapback] Si fra da, så skal jeg vise at jeg ikke er så kjedelig jeg og! Sikkert fler som melder seg på Men dere må jo skjønne at vi ikke vil ha besøk oppå der, kommer til å bli fullt nok fra før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg