forplay Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Halloen.. Jeg har et problem med pcen min under spill. Jeg har et geforce 7800gt, 2 gigg ram, amd x2 3800+, så det er ikke pga. pcen.. Når jeg spiller nyere spill som feks. bf2 går det helt fint i begynnelsen, der jeg kan kjøre med all grafikk på max, mens etter omtrent tre kvarter synker fps'en drastisk.. Jeg har sjekket temperaturen på de forskjellige komponentene, og det er sjeldent de blir varmere enn 45 grader, unntatt skjermkortet som kan komme oppimot 65 grader.. Noen som vet hva fps'dropet skyldes? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nyeste drivere? Bakgrunnsapplikasjoner? BitTorrent e.l? Lenke til kommentar
forplay Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Nyeste drivere?Bakgrunnsapplikasjoner? BitTorrent e.l? 6918269[/snapback] Nei.. Har prøvd å lukke alle programmer inkludert nedlastingsproblene.. Har også sjekket om cpuen eller ramen er overbelastet, men det er de ikke. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sa du "nei" til spørsmålet ang. driverene? I såfall, få rævva i gir og last de ned. Lenke til kommentar
forplay Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har lastet ned alle driverne ja.. Trenger vel ikke laste ned driverne uten om til skjermkortet.. De andre som følger med til de andre komponentene duger vel? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Last ned de siste Chipset driverne å se om det hjelper, ingen ulempe å opdatere de andre driverne heller, men tviler på at de kan lage noe krøll. Lenke til kommentar
forplay Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 anyone else plz? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 for mye dritt på datan kansje? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er enig med sistnevnte forslag her. Last ned Webroot Spysweeper og ta en gjennomkjøring med den på pc'en din. Selv de kraftigste pc'er vil få problemer med programmer som stjeler minne. Oppdatering av alle drivere er allerede nevnt, og det er jo merkelig at det tar så lang tid før det slår ut. Regner med at du har oppdatert XP også for å luke ut problemer. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Eller bare formatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå