MrTore Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei ! Helt fra da xbox 360 ble lansert har jeg hatt lyst på en slik fordi jeg elsker å spille uansett om det er PC, Playstation eller xbox. Siden det er en god stund siden lanseringen skaffet jeg meg en brukt xbox 360 premium som jeg fant på finn.no til en billig penge med 5 spill og 2 trådløse padder. Jeg har en stor lcd skjerm så jeg gledet meg til å teste xbox 360 for første, ja første gang faktisk. Har ikke hatt tid til gleder som xbox 360 siste tida pga flytting og ny jobb osv osv. Mine første inntrykk var at dette var jevlig bra, og da jeg etter noen timer fant ut at jeg kjørte på 420p og ikke 720p og endret dette, syntes jeg og synes at denne lille boksen leverer helt klart neste generasjon grafikk og spillopplevelser. Jeg ble faktisk veldig gla satt å nøt grafikken lenge på feks PG3 og Moto GP 06. Jeg ble også meget imponert over Oblivion. Jeg har oppgjennom årene brukt masse gryn på PC hardware for å spille de råeste spillene og synes at for de kronene du får en xbox 360 nå er veldig veldig mye for pengene. Og at forkjellen på vanlig TV og HD var så stor visste jeg heller ikke. Hadde jeg visst dette og ikke hadde hatt lcd skjerm ville jeg hatt ventet til jeg fikk råd til en flatskjerm helt å kjøp xboxen etterpå helt klart. Har hørt mange si at den er så dårlig ? Det forstår jeg ikke da det helt klart ikke er noen andre konsoller som kommer i nærheten av denne. Mine forventninger var lave da så mange klager over xboxen, men er helt klart verdt pengene. PS 2 min kastes i søpla nå gitt. Hvorfor spille på en utdatert konsoll ? greit hvis man ikke har råd. Kontrollene kjennes solide ut, og trådløs er helt klart tingen. Siden jeg er over 25 år gammel, passer disse perfekt i hendene mine og er de beste jeg noensinne har prøvd. Eneste jeg har å utsette på konsollen er vifta. Den irriterer meg ikke, og jeg legger ikke merke til den når jeg spiller, men den får xboxen til å høres billig ut, som er synd. Høres ut som en stasjonær PC. Vil ikke at konsollen min skal høres ut som en PC. Har tenkt å føne av microsoft lappen å skifte vifta selv da dette enkelt kan fikses uten å miste garantien. Xboxen min står loddrett og blir ikke nevneverdig varm heller, men den står helt åpent også. Har nå testet 5 spill på boxen og er godt fornøyd, videre skal jeg legge inn Windows media senter å teste dette. Har lest flere ganger at folk synes konsollen er dårlig, derfor fikk jeg lave forventninger, men i ettertid nå blir jeg rett å slett irritert over å trodd på dette. Men man vet jo ikke om den personen som skriver slikt på forum er 30 eller 12 år gammel. Og er man 12 år så har man ofte ikke penger til en slik konsoll, og da er det lett å hakke ned på noe man ikke kan få selv. So 12 year olds f*** off Har du penger til en xbox 360 og sitter å spiller på en gammel sur xbox eller PS2, kjøp deg en........du har vel ikke så dårlig råd at du må vente helt til PS3 kommer, jeg angere iallefall ikke Gleder meg også stort til PS3 som jeg også skal skaffe med tid og stunder. Tre Spørsmål : 1.En ting jeg lurer på, når streamer mp3 fra PCen til xboxen så finner den ikke alle mp3ene mine. er dette kopi beskyttelse ? hvordan fikser jeg dette ? 2.Jeg klarer å koble til PCen min til xboxen med ledning, men ikke med den trådløs adapteren min. Xboxen og PCen finner ikke hverandre. Har slått av brannmuren. 3.Noen som har noen spill å selge ? Har selv Oblivion, Motogp06, amped 3, PGR3, og Oblivion. Ser at play.com selger Condemned til 17 pund, men jeg får ikke regga VISA kortet mitt ! Håper dette var litt nyttig for noen da, måtte bare få det ut, er nemlig litt irritert mvh Tore Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Folk vil ikke ha Xbox, fordi det er Xbox. Og ikke PS3. Om den er bra eller ikke har mindre og si. At man kan få den for 3 ganger billigere enn en PS3 når den kommer ut vil nok ikke bety så mye. Og folk flest har ikke HDTV så generlt ser det jo ikke særlig bedre ut enn gamle Xboxen da. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei Hossa. Det er det dummeste jeg har lest idag. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så det er derfor millioner har kjøpt Xbox?? Flott at du er fornøyd mrTore. Du er ikke den eneste! 360 er helt vanvittig bra!! Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ja, syns den posten var rett å slett tåpelig... Bra du er fornøyd ja! Jeg å er j*vli fornøyd:D Sinnsykt tøff maskin asså.. Janse.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Folk vil ikke ha Xbox, fordi det er Xbox. Og ikke PS3. Om den er bra eller ikke har mindre og si. bare jeg som ikke skjønte denne motsigelsen? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ikkje bare eg som klager på at den bråker ja Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Moro at du er fornøyd med kjøpet, velkommen etter Når det gjelder negativitet blant konsollene, så er det flere grunner til det. Før det første har vi fenomenet "fanboys". Dette er folk som er veldig sterkt knyttet til én bestemt konsoll (sykelig nært knyttet), og gjerne bruker fritida si til å snakke dritt om "motstandernes" konsoller. I tillegg har jo spesielt Microsoft og Sony hypet konsollene sine veldig, spesielt den grafiske delen, og må nok derfor ta litt av skylda for at folk blir skuffa når grafikken ikke er noen revolusjon - selv om de fleste sunne, oppegående mennesker lett vil vil kunne skille mellom PR-mumbo jumbo og realitet Spørsmålene dine klarer jeg dessverre ikke å svare på, men om du ikke får hjelp her, kan kanskje forumet på www.xbox.com være behjelpelig. Tror de har egne underforumer for slike problemer der. Selger for øvrig King Kong, så send meg en PM om du er interessert Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg og er storfornøyd med Xbox 360 med min Samsung LCD 26"HDTV, grafikken er mye bedre enn denne pcen jeg er på nå som ble kjøpt for 9000kr ifjor. Bare digger håndkontrollen og sitta i gosenga å spille er bare helt herligt . Har ikke hatt noe feil med den heller Har hatt ca 20 360spill, alle spillene har gitt meg en opplevelse, og det er mer som kommer iløpet av dette året og neste blant annet: Gears Of War Halo 3 GTA IV Assassin's Creed Call Of Duty 3 Splinter Cell Double Agent Er heller ikke fanboy av bare Xbox 360, har og PS2 og GameCube, kommer garantert til å skaffe meg Wii og kansje PS3 en eller annen gang. Men Wii'en skal jeg ha under juletreet Xbox 360 er så vannvittig rå!! Endret 22. september 2006 av Toman85 Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Folk vil ikke ha Xbox, fordi det er Xbox. Og ikke PS3. Om den er bra eller ikke har mindre og si. bare jeg som ikke skjønte denne motsigelsen? 6918167[/snapback] Hva er det som er så vanskelig ? Folk flest vil ikke ha Xbox uansett. De vil ha Playstation. Merkenevnet er hva som selger. Xbox har et dårlig rykte blant folk. Xbox 360 kan gjerne være 3 ganger bedre enn PS3. Folket kjøper PS3 isteden uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) hehe.. bra vi har noe (noen) og le av her på forumet Hossa^^ er det dummeste eg har hørt... Endret 22. september 2006 av gas Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hehe.. bra vi har noe (noen) og le av her på forumet Hossa^^ er det dummeste eg har hørt... 6918313[/snapback] Javel ? Hvorfor tror du Sony har 80% av markedet her med sin PS2 da? Fordi Dreamcast, Gamecube og Xbox var umulig å kjøpe noe sted ? Sony har dominert 2 generasjoner fullstendig nå, det vil ikke stoppe med det første. Garantert. Du kan jo komme tilbake om 5 år og se om du ler fortsatt. Neppe. Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei ! Helt fra da xbox 360 ble lansert har jeg hatt lyst på en slik fordi jeg elsker å spille uansett om det er PC, Playstation eller xbox. Siden det er en god stund siden lanseringen skaffet jeg meg en brukt xbox 360 premium som jeg fant på finn.no til en billig penge med 5 spill og 2 trådløse padder. Jeg har en stor lcd skjerm så jeg gledet meg til å teste xbox 360 for første, ja første gang faktisk. Har ikke hatt tid til gleder som xbox 360 siste tida pga flytting og ny jobb osv osv. Mine første inntrykk var at dette var jevlig bra, og da jeg etter noen timer fant ut at jeg kjørte på 420p og ikke 720p og endret dette, syntes jeg og synes at denne lille boksen leverer helt klart neste generasjon grafikk og spillopplevelser. Jeg ble faktisk veldig gla satt å nøt grafikken lenge på feks PG3 og Moto GP 06. Jeg ble også meget imponert over Oblivion. Jeg har oppgjennom årene brukt masse gryn på PC hardware for å spille de råeste spillene og synes at for de kronene du får en xbox 360 nå er veldig veldig mye for pengene. Og at forkjellen på vanlig TV og HD var så stor visste jeg heller ikke. Hadde jeg visst dette og ikke hadde hatt lcd skjerm ville jeg hatt ventet til jeg fikk råd til en flatskjerm helt å kjøp xboxen etterpå helt klart. Har hørt mange si at den er så dårlig ? Det forstår jeg ikke da det helt klart ikke er noen andre konsoller som kommer i nærheten av denne. Mine forventninger var lave da så mange klager over xboxen, men er helt klart verdt pengene. PS 2 min kastes i søpla nå gitt. Hvorfor spille på en utdatert konsoll ? greit hvis man ikke har råd. Kontrollene kjennes solide ut, og trådløs er helt klart tingen. Siden jeg er over 25 år gammel, passer disse perfekt i hendene mine og er de beste jeg noensinne har prøvd. Eneste jeg har å utsette på konsollen er vifta. Den irriterer meg ikke, og jeg legger ikke merke til den når jeg spiller, men den får xboxen til å høres billig ut, som er synd. Høres ut som en stasjonær PC. Vil ikke at konsollen min skal høres ut som en PC. Har tenkt å føne av microsoft lappen å skifte vifta selv da dette enkelt kan fikses uten å miste garantien. Xboxen min står loddrett og blir ikke nevneverdig varm heller, men den står helt åpent også. Har nå testet 5 spill på boxen og er godt fornøyd, videre skal jeg legge inn Windows media senter å teste dette. Har lest flere ganger at folk synes konsollen er dårlig, derfor fikk jeg lave forventninger, men i ettertid nå blir jeg rett å slett irritert over å trodd på dette. Men man vet jo ikke om den personen som skriver slikt på forum er 30 eller 12 år gammel. Og er man 12 år så har man ofte ikke penger til en slik konsoll, og da er det lett å hakke ned på noe man ikke kan få selv. So 12 year olds f*** off Har du penger til en xbox 360 og sitter å spiller på en gammel sur xbox eller PS2, kjøp deg en........du har vel ikke så dårlig råd at du må vente helt til PS3 kommer, jeg angere iallefall ikke Gleder meg også stort til PS3 som jeg også skal skaffe med tid og stunder. Tre Spørsmål : 1.En ting jeg lurer på, når streamer mp3 fra PCen til xboxen så finner den ikke alle mp3ene mine. er dette kopi beskyttelse ? hvordan fikser jeg dette ? 2.Jeg klarer å koble til PCen min til xboxen med ledning, men ikke med den trådløs adapteren min. Xboxen og PCen finner ikke hverandre. Har slått av brannmuren. 3.Noen som har noen spill å selge ? Har selv Oblivion, Motogp06, amped 3, PGR3, og Oblivion. Ser at play.com selger Condemned til 17 pund, men jeg får ikke regga VISA kortet mitt ! Håper dette var litt nyttig for noen da, måtte bare få det ut, er nemlig litt irritert mvh Tore 6917864[/snapback] JEG ER ENIG MED DEG 100% Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hva er det som er så vanskelig ? Folk flest vil ikke ha Xbox uansett. De vil ha Playstation. Merkenevnet er hva som selger. Xbox har et dårlig rykte blant folk. Xbox 360 kan gjerne være 3 ganger bedre enn PS3. Folket kjøper PS3 isteden uansett. 6918280[/snapback] Jupp. Og sidan XBox 360 faktisk er 32% (ekte tal, utrekna av forskarar ved hjelp av vitskaplege metodar) dårlegare enn PS3, i staden for tre gongar betre, kjem det nok til å gå rett vest med heile konsollen. Kay Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har kjøpt en Xbox360 selv for noen dager siden, selv om jeg er den største PS3 fanen her inne. Jeg makter ikke å vente til Mars 2007 for en ny konsoll. Det er mer underholdning i spill på konsoller enn PC til tider. Er så mye dritdårlig som blir sluppet på PC hele tiden. Har blitt veldig imponert over kraften til Xbox360 men det blir nok Playstation 3 som blir hovedkonsollen min som den alltid har vært. Hadde jo Xbox sammen med Playstation 2 min også, men PS2`en som ble mest brukt. Alt kommer ned til hvilken spilltitler du liker. For meg er det flest titler på Playstation enn Xbox og Nintendo. Så får jeg hygge meg med Xbox360 til Mars 2007. Da skal verdens dyreste HD TV kjøpes og montere et bling bling hylle spesifikk til PS3 med en svær nVIDIA plakat hengende over . (drømme drømme) Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 med en svær nVIDIA plakat hengende over . (drømme drømme) 6918457[/snapback] Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har kjøpt en Xbox360 selv for noen dager siden, selv om jeg er den største PS3 fanen her inne. Jeg makter ikke å vente til Mars 2007 for en ny konsoll. Det er mer underholdning i spill på konsoller enn PC til tider. Er så mye dritdårlig som blir sluppet på PC hele tiden. Har blitt veldig imponert over kraften til Xbox360 men det blir nok Playstation 3 som blir hovedkonsollen min som den alltid har vært. Hadde jo Xbox sammen med Playstation 2 min også, men PS2`en som ble mest brukt. Alt kommer ned til hvilken spilltitler du liker. For meg er det flest titler på Playstation enn Xbox og Nintendo. Så får jeg hygge meg med Xbox360 til Mars 2007. Da skal verdens dyreste HD TV kjøpes og montere et bling bling hylle spesifikk til PS3 med en svær nVIDIA plakat hengende over . (drømme drømme) 6918457[/snapback] Beklager at jeg sier det, men har du kjøpt 360, og du er imponert over den?? Jeg må ringe 1000 kronerstipset til VG og fortelle at griser flyr, helvete har frosset til, eller at det er fred på jord. Muligens har alle tre inntruffet på likt! Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Har en følelse at hossa faktisk har et poeng her.. Har overhørt en del unger snakke om konsoller og da er det ps som ruler. Grunnen? fordi det er ps! "playstation er jo bare sååå kult da, de som kjøper xbox er dumme" spurte en gjeng fjortisser om hvorfor ps var så mye bedre og svaret var: "fordi! xbox er jo bare så teit liksom" Og ikke minst: Avean: velkommen til den mørke siden. Endret 22. september 2006 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Avean beviser ihvertfall at MS tjener stort på at PS3 utsettes. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Personlig har jeg ikke vært like "opphengt" i en konsoll som 360'n siden jeg hadde en NES på 90-tallet! For meg har det blitt morro å spille igjen, har hatt PSX\PS2\Xbox men ingen av de gjorde noe særlig mer enn å støve ned etter en par måneders bruk! Mulig det er pga at nå har jeg selv penger til å kjøpe utstyr som HDTV'er & surround anlegg, som forhøyer opplevelsen meget! I dunno, men er nå 26år gammel å koser meg igjen med SPILL! Og en ting som virkelig hjelper for meg er LIVE delen, har kompiser som også har 360 og det er ekstra morro å kjøre om kapp eller banke dem litt i Fight Night! Eneste negative med 360 om dagen er at det kommer alt for mange spill, som betyr at man må ta på seg ekstra-vakter for å få nok penger til alle spillene.. som igjen betyr mindre tid til spilling... Jo, og at Dead Rising er så forbannade vanskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå