olebrum Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Gjelder windows XP pro og Outlook som mailprogram. Når jeg får mail fra kjente som har sendt meg en link, kan jeg ikke åpne linken i Outlook. Prøver jeg på det, får jeg følgende melding: "Operasjonen avbrutt på grunn av begrensninger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt systemansvarlig." Og systemansvarlig er jeg. Kan noen si enkelt og greit hvordan jeg skal fjerne denne begrensningen? Finner ikke ut. Trenger ikke denne irriterende begrensningen da jeg fjerner all uønsket post ved hjelp av MailWasher. Endret 22. september 2006 av olebrum Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du må skaffe deg flere rettigheter til brukeren din da. Dette er hjemmePCen din? Du kan ikke bare kopiere linken inn i nettleseren da? Lenke til kommentar
olebrum Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Du må skaffe deg flere rettigheter til brukeren din da.Dette er hjemmePCen din? Du kan ikke bare kopiere linken inn i nettleseren da? 6913435[/snapback] Ja, min hjemmePC. Jo, jeg kan kopiere linken inn i browser, men synes dette er tungvint. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har brukeren din administratorrettigheter? eller er det en vanlig bruker? Lenke til kommentar
olebrum Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Har brukeren din administratorrettigheter? eller er det en vanlig bruker? 6913533[/snapback] Adm.rettigheter Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Mulig en feil i forbindelse med oppgradering til IE6 ? Sjekk i så fall denne linken. Lenke til kommentar
olebrum Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Mulig en feil i forbindelse med oppgradering til IE6 ? Sjekk i så fall denne linken. 6917562[/snapback] Ja, se det var det! Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå