Pallin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 er det noen som vet hvordan jeg kan få alle 250 gigabytene til å fungere? dette er hden min: http://www.psdata.no/ps.asp?it=112165&mlevel=060500 og dette er hovedkortet mitt: http://www.psdata.no/ps.asp?it=128883 jeg har windows proffesional. og har ikke oppgradert biosen, men fikk hovedkortet for ca 1 måned siden Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Følg denne guiden: Velg enten Punkt 1 eller 2. 1. Start -> Run -> Regedit -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Services -> atapi -> Parameters Under Parameters velger du Edit -> New -> Dword Value Sett navnet på Dword valuen til EnableBigLba og trykk Enter Dobbel klikk på den nye Dword Valuen (EnableBigLba) og sett Value til 1 Klikk OK og lukk RegEdit. - Nå Restarter du pc'en din - Når Pc'en er startet opp på nytt går du inn på: Start -> Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Managment Her skal det nå ha dukket opp en ny "Disk" som står som unallocated space og som er på antall Gigabyte som du savnet, høyre klikk på denne og lag en ny partisjon av den. 2. Last ned dette Dette Programmet og se om du får Passed på testen, vis du får Passed gjør du følgende: Start -> Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Managment Her skal det nå ha dukket opp en ny "Disk" som står som unallocated space og som er på antall Gigabyte som du savnet, høyre klikk på denne og lag en ny partisjon av den. Hvis du ikke fikk Passed på testen, men derimot Failed! så trykker du på Set EnableBigLba knappen og så restarter pc'en. Når den er startet opp går du inn på: Start -> Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Managment Her skal det nå ha dukket opp en ny "Disk" som står som unallocated space og som er på antall Gigabyte som du savnet, høyre klikk på denne og lag en ny partisjon av den. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 er det noen som vet hvordan jeg kan få alle 250 gigabytene til å fungere? 6912906[/snapback] Les stickyen/annonseringen øverst i denne kategorien. Det er alltid lurt å ta en titt på annonseringene før man poster. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg