Itw Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Heisann Ønsker meg en noen clean bakluke, og lurer litt da på hvordan er emblemene på 99mod passat festet? Vet jo at noen sitter fast i hull i karoseriet, mens andre er limt.. Er ikke tilfeldigvis noen som vet hvordan de sitter fast på min bil? De som skal fjernes er: Passat 1.8 Syncro Så fremst de bare er limt fast for da slipper jeg å pusse sparkle og lakke... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De er bare limt, ta en tanntråd eller fiskesene og skjær mellom emblemene og bakluka. Da skal de løsne rimelig greit, men du blir antakelig sittende igjen med en del limrester, disse kan du delvis gni vekk men en del av det må du nok bruke noe løsemidler på for å fjerne, for eksempel sitrusrens eller rødsprit skulle fungere greit Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Naijs da skal de bort ganske kjapt jah! Lykkelig over at det ikke var verre:=) Tusen takk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om du bruker en hårføner forsiktig først, blir limet løsne litt, slik at det blir lettere å dra fiskesenen på baksiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå