guVnor Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 jeg kjøpte sånne onsdag til fredag billetter.. men klanen min kjøpte full billett.. Etter jeg hadde kjøpt billetten og skulle reservere plasser fant jeg ut at vi hadde forskjellige plasser (billettene). Kan jeg refundere og kjøpe full billett?? Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Har det samme problemet, men jeg var i svime når jeg bestilte så jeg kjøpte fra fredag til søndag! Jeg vil ha tilbake kronene mine.... slik at jeg kan kjøpe en onsdag til søndag billett! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Send en mail til CWH slik at han se på saken, evnt. Ta kontakt med Ueland. Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Send en mail til CWH slik at han se på saken, evnt. Ta kontakt med Ueland. 6915968[/snapback] hmmm.... Endret 22. september 2006 av Running_Target Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Ta og send en PM til Ueland, om du ikke får svar da, så skal jeg ta kontakt med foket Lenke til kommentar
CWH Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Beklager mitt sene svar. Litt hektisk... Det er et par funksjonaliteter jeg savner rundt PTN som vi må se på til HW LAN 2007. Fubar er informert og løser dette. Regner med han vil svare deg her på forumet. Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Takker for snarlig og positivt svar... Kan nevne at første mail ble sendt til ptn på mandag! Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har også sendt en melding, men ikke fått noe svar. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får refundert billetten min? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har også sendt en melding, men ikke fått noe svar. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får refundert billetten min? 6928592[/snapback] Har du sendt melding til CWH? eller FubarBFNO? Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Nei, bare til ueland. Har sendt til CWH nå =) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ueland har veldig mye å gjøre sån for tiden så er ikke altid du får svar derfra med det første. Så lenge du hat tatt kontakt med CWH vil problemet løse seg gankse fort Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Kan de som har ønsker om endring av billetter maile meg følgende informasjon: - Navn - Epost adresse registrert på Partyticket.net - Billettnummeret på Partyticket.net Dette sender dere til espen ATT battlefield.no Så skal jeg se hva jeg kan få gjort i saken. Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Mail sendt... Endret 24. september 2006 av Running_Target Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 I dag så fikk jeg beskjed fra PTN at jeg hadde 2 billetter... Jeg har sendt flere mailer om at jeg ønsker å refundere den ene billetten! Hvordan kan det være så inni hampen vannskelig å få beskjed om det går eller ikke... Å hvis det går så er det påtide at de djør noe med det. over 1mnd siden jeg sendte 1.mail!! Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Um Roger, den ene billeten er for sete registreringa, den andre er for og komme in på HW Lan, så alle her som har billeter har minst 2 billeter..... Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Joa jeg hvet det, men saken er ikke at jeg har 2 billetter, men 4 billetter! Å i går så fikke jeg en mail: jeg limer den inn her:::: Hei, du er satt opp som bruker av 2 billetter av typen Reservation right (no access) Dette er kanskje ikke hva du ønsker, siden billetter av denne typen trenger en unik eier. Når du ankommer, vil derfor sette at alle billettene er brukt av deg. Hvis meningen er at andre skal benytte disse billettene, vennligst la de registere seg i systemet og gjør de til brukere av billettene de skal benytte seg av. Dette gir hver billett en unik eier. Dette gjør at man kan ankomme i den rekkefølge man vil, og unngå forvirring rundt hvem som bruker hvilken billett. Hvis du virkelig mener å bruke de ekstra billetten(e) selv, ignorer denne meldingen.::: JEG HAR INGEN PLANER OM Å BRUKE DEN ANDRE BILLETTEN MIN. JEG VIL JO REFUNDERE DEN... Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Oki. Jeg må bare gratulere PTN! i dag fikk jeg svar, over 1 mnd siden jeg sendte 1.mail. Svaret var: "Vi kan ikke refundere noen billett som er sendt i svar til de som har spurt. Evt. refunderinger må taes med de som arrangerer partyet. De kan evt instruere oss om evt. refundering." Hmmmm Hvordan kan de bruke over 1mnd på å skrive dette! Så da hiver jeg ballen over til de som arrangerer HWlan. går det ann å få refundert den ene billetten eller ikke? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Sendte en epost til FubarBFNO ang refundering av billett. Håper det går selv om jeg plutselig fant ut at jeg ikke kan dra allikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg