b-real Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er det mulig å få enablet PM-funksjonene:Add a copy of this message to my sent items folderTrack this message?Oss som bruker PM en del så er det irriterende og ikke kunne å ha disse to alternativene enablet når man sender PM'er. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Einig. Det hadde vore betre om dei var haka av som standard, då eg alltid gløymer å gjere det... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Særlig den siste savner jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det mulig å få enablet PM-funksjonene: Add a copy of this message to my sent items folder Track this message? Oss som bruker PM en del så er det irriterende og ikke kunne å ha disse to alternativene enablet når man sender PM'er. 6901408[/snapback] Den første der er jo automatisk huket av. Den andre vil jeg veldig gjerne skal være haket av som standard dog, så støtter dere der! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Få de enablet? De er da vel aktiverte så det holder, det er vel ikke så pes å huke av nederst der? I tilfelle kunne det jo være om man kunne gjøre individuelle innstillinger av hva som skulle være huket av og ikke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Den første der er jo automatisk huket av. Den er ikkje det hjå meg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Den første der er jo automatisk huket av. Den andre vil jeg veldig gjerne skal være haket av som standard dog, så støtter dere der! 6937130[/snapback] Nops. De er begge avhuket som default hos meg her altså, man må trykke de på for hver eneste gang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg skal se om det lar seg gjøre Men om jeg forstår det rett så er det et ønske om å få de som default, altså altid avhuket? eller å at de funksjonene ikke virker slik at vi skal slå de på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Jeg skal se om det lar seg gjøre Men om jeg forstår det rett så er det et ønske om å få de som default, altså altid avhuket? eller å at de funksjonene ikke virker slik at vi skal slå de på? 6937887[/snapback] Jeg vil at de skal stå på som default ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ok, jeg fant ikke noen funksjoner for dette, så sntar det er noe som gjøres manuelt i databasen, så dette blir opp til Ueland Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg tillet meg å bumpe denne. Hadde det vore mogeleg å fått dette til, Ueland? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tenkte berre å nemne ein ting eg oppdaga akkurat no: «Legg til en kopi av denne meldingen til min Sendte Meldinger-mappe» er haka av som standard i alle skins utanom IPB Default, Amobil.no og HWB.no. Det burde vel vere mogeleg å få den aktivert i dei andre og? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg ønsker å få "spor dene meldingen huket av som default selv, aner ikke hvordan jeg gjør det selv Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jepp, har fått med meg at det er Ueland som må fikse dette. (Du har forresten fem linjer i signaturen, om eg ikkje ser heilt feil...) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Skal få Ueland til å fikse det etterhvert. Signaturen min er 4 lijer i alle skin hos meg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Skal få Ueland til å fikse det etterhvert. Flotte greier.Signaturen min er 4 lijer i alle skin hos meg.Hmm, det var ei ekstra tom linje i stad... Jaja, det er no ubetydeleg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 OffTopic: Det er fordi når innlegget er "ferdig skrevet" begynner signaturen. Men hvor signaturen slutter avhenger av to ting; signaturens lengde og innleggets lengde. Det kan virke som om det er en ekstra linje med luft, fordi det er bestemt av forumet at det skal være x antall cm med plass under "Innlegg: xxxx". Litt vanskelig å forklare, men for å vise til et konkret eksempel hvor du ser det meget godt, ber jeg deg se på ditt innlegg (og signatur) før og etter posten til Aalton. Det hvor han sa han skulle få Ueland til å fikse det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Eg er klar over det... Slik eg såg signaturen hans var det fyrst to linjer med tekst, so to tomme linjer, og so ei linje til med tekst. Veit ikkje kva som gjorde det, men det er no ein gong ikkje so viktig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 La oss holde emnet som er PM oppe til diskusjon, å ikke alt mulig annet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dette blir ordet fra neste versjon. oversikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg