Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Småprat rundt hw-lan

-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg kan desverre ikke dra og det synes jeg er utrolig synd (for min og alle dere andres del. hehe). Grunnen til dette er at jeg og fam skal til Stockholm + at jeg skal på en badminton-turnering i Danmark. Dessuten er det ingen av vennene mine som gidder å betale "enorme" penge-beløp får å komme inn på et LAN eller i det hele tatt ta seg bryet med å komme seg til Fornebu.

Nå må jeg bare prøve å overtale noen til å bli med på TG. Tenker også at mamma og pappa er redd for å sende meg vekk til et sted fullt av "fremmede og skummle" mennesker. Det blir nok harde forhandlinger.

*sukk*

Lenke til kommentar

gleder meg sinnsykt...

aldri vært på LAN før men tror dette blir j...... bra!

får heldigvis bill. gratis av skolen siden de er en av hovedsponsorene... :dribble:

kjenner ingen der da men det er jo en fin grunn til å bli kjent med andre hyggelige medmennesker

bare å komme og hilse på meg hvis dere tørr... :p

Lenke til kommentar
gleder meg sinnsykt...

aldri vært på LAN før men tror dette blir j...... bra!

får heldigvis bill. gratis av skolen siden de er en av hovedsponsorene... :dribble:

kjenner ingen der da men det er jo en fin grunn til å bli kjent med andre hyggelige medmennesker

bare å komme og hilse på meg hvis dere tørr... :p

6902676[/snapback]

Jeg kommer, skriv opp seat og table :p
Lenke til kommentar

Jeg kommer, skriv opp seat og table  :p

6902691[/snapback]

tørr jeg det da...neida...har ikke fått plass enda siden skolen må se hvor mange som melder seg på men jeg skal gi deg det når jeg får det :p

6902707[/snapback]

Så bra. :D (Jeg biter ikke som regel :p) Endret av DE1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...