Gå til innhold

Running Scared, noen som har sett den?

mobilfreaken

Anbefalte innlegg

Noen som har sett running scared? ny film med paul walker :D

jeg skjønte egentlig ikke slutten helt :S

noen som vil forklare?

jeg har en teori:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Han latet som at han døde og ble begravet slit at ingen kommer for og ta hevn over han og familien? jeg er vel ikke helt på bærtur? :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så den i natt.

Det som irriterte meg litt var alle de problemene som dukket opp. Han var så nære hele tiden.

En annen ting som irriterte meg var hvordan de hele tiden sa til ungene "Stay in the car." og ikke én eneste gang hørte de etter.

Slutten ble jeg ikke veldig klok på heller.

Men ellers var det en ganske OK film.

Lenke til kommentar
Den scenen med det sjuke paret gjorde meg nesten litt kvalm.

Men ellers en grei film.

6916488[/snapback]

Den scenen provoserte meg skikkelig.

Jeg hater de to som personer for å i det heletatt spille den typen rolle.

Jeg takler ikke barnemishandling. Ikke engang på film. Det kommer vel av sunn fornuft eller av at jeg er bror til tre småsøstre, som jeg kanskje er litt overbeskyttende ovenfor.

Lenke til kommentar

Running Scared er det mest overgjorte makkverket av en film jeg har sett på lange tider. Filmen er proppet med meningsløse voldsscener og fremstår som tåpelig i sine forsøk på å overgå seg selv i syke og grusomme scener. Den obligatoriske ishockey-scenen i velkjent mafiastil er med og det hele toppes med et pedofilt ektepar som lager snuffilmer med barn! Ærlig talt, det er så idiotisk og fjernt at jeg kunne ikke annet enn å le meg skakk da jeg så denne filmen. Manuset er mildt sagt fatalt og den overdrevne briefingen med kameraet får bare denne mislykkede gangsterfadesen til å virke enda flauere.

Running Scared er faktisk nesten enda dårligere enn Bad Boys 2....og det sier litt. Den er verdt å se, for etter å ha lidd seg gjennom dette mølet setter man mye større pris på gode filmer etterpå.

Lenke til kommentar
Filmen er proppet med meningsløse voldsscener og fremstår som tåpelig i sine forsøk på å overgå seg selv i syke og grusomme scener. Den obligatoriske ishockey-scenen i velkjent mafiastil er med og det hele toppes med et pedofilt ektepar som lager snuffilmer med barn!

Og det negative med dette er? :tease:

Lenke til kommentar
Filmen er proppet med meningsløse voldsscener og fremstår som tåpelig i sine forsøk på å overgå seg selv i syke og grusomme scener. Den obligatoriske ishockey-scenen i velkjent mafiastil er med og det hele toppes med et pedofilt ektepar som lager snuffilmer med barn!

Og det negative med dette er? :tease:

6920521[/snapback]

Jeg er ingen motstander av filmvold, men å stappe en film full av klisjéaktige voldsscener gjør den ikke nødvendigvis bra.

Lenke til kommentar
har tenkt til og se den trur jeg =)

6928424[/snapback]

Takk for informasjonen.

Må si at Paul Walker overrasket stort i denne filmen, ikke hatt noe særlig til overs for han før nå.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Elsket scenen når vi fikk se hvordan kula mot huset hadde gått. Den som gikk igjennom brødskiva.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Denne filmen har høy underholdningsverdi og tiden går fort når man ser den, men inntrykket man sitter igjen med er liksom bare litt over snittet.

Lenke til kommentar
Denne filmen har høy underholdningsverdi og tiden går fort når man ser den, men inntrykket man sitter igjen med er liksom bare litt over snittet.

7011493[/snapback]

Veldig enig. En underholdende film, men den gjorde ikke noe serlig intrykk på meg. :)

Lenke til kommentar

Overraskende bra(hadde særs små forventninger til denne filmen, så veldig... 2FAZT 4 FUrIZIRORZORDOR ut på coveret). Nevnte slutt ødela litt ja.

Edit: Syns dem der som spilte det der psycho ekteparet var rimelig flinke :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...