aespN Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Da vi i år startet på skolen, var det inget problem å logge på wow når jeg var på skolen. Men i det siste, så har jeg ikke hatt muligheten til å logge inn. Er det mulig å endre portene som wow kjører i? Hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 det finnes såååå mange tråder om akkurat det her... dessuten er jeg lei av alle som skal game på skolen, følg med på solen, gjør det du skal gjøre på skolen. Game kan du gjøre hjemme. haff! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Skolenette skal brukes til skolearbeid.... ikke til spill! Det kan du gjøre hjemme! Folk som ikke greier å være en skoledag uten å spille, må da slite kraftig med spilleavhengihet! Endret 19. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Men i det siste, så har jeg ikke hatt muligheten til å logge inn.Er det mulig å endre portene som wow kjører i? 6892300[/snapback] Hmmm... hva kan det komme av tro? Kan det ha noe med å gjøre at folk kanskje ikke har klart å konsentrere seg etter å ha spillt wow kanskje? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg vet hvordan du får tilgang til wow... Du lager en søknad der du opplyser om hvorfor du skal ha tilgang til WOW i skolen, og evt hvordan du skal bruke dette i skole-sammenheng, og sender den til din sysadmin med kopi til rektor. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg vet hvordan du får tilgang til wow...Du lager en søknad der du opplyser om hvorfor du skal ha tilgang til WOW i skolen, og evt hvordan du skal bruke dette i skole-sammenheng, og sender den til din sysadmin med kopi til rektor. 6892357[/snapback] men den tror jeg må være god Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg vet hvordan du får tilgang til wow...Du lager en søknad der du opplyser om hvorfor du skal ha tilgang til WOW i skolen, og evt hvordan du skal bruke dette i skole-sammenheng, og sender den til din sysadmin med kopi til rektor. 6892357[/snapback] men den tror jeg må være god 6892361[/snapback] Tror jeg vet hva svare blir ' Har selv sett hva wow gjør med folk... for å si det slik, jeg vill ikke anbefale det. Han har ingen utdannelse, ingen jobb... han bor hjemme og sitter å spiller fra morgen til kveld. Han ble lett iritert når noen motsa han, han greide aldri å sitte i ro. Han snakka om spille hele tia. Han gjore ikke annet.... Endret 19. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
aespN Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Folk trenger ikke å poste poster hvor det står "wow kan du spille hjemme." svar bare hvis dere han konstruktiv informasjon å komme med Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Stenges, vi ønsker ikke side opp og side ned med kreativitet for og omgå de sperrene som netteier har satt opp. Det er en grunn til at man ikke ønsker at du bruker tiden til dette på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg