Gå til innhold

Komentarer til Arbeidlogg konkurransen

Anbefalte innlegg

Komentarer til "Den lille Arbedslogg konkurransen"

Siden det ikke er så høyt sett på at vi diskuterer og kommenterer i poll-tråden, så lager jeg en engen tråd hvor vi kan gi komentarer.

Konkurransen finner her

Jeg vil oppfordre alle deltagere til å poste et side og front bilde av kabinettet, slik alle som stemmer får et godt inntrykk av hvordan kabinettet blir seende/ser ut.

Jeg håper vi klarer å holde komenterning (hvis det blir noen) på et sivilisert nivå og håper ingen begynner å snakker dritt og værken noen av casemoddene eller begrunnelsen til stemmingen.

Mvh

bIsk0p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at dette er et angrep på noen, jeg bare lurer på om alle bidragene som kan stemmes på er "gyldig"

"Reglene for nominasjon av et prosjekt er:

- Arbeidsloggen må ha nok innhold til at man kan vurdere den.

- Arbeidsloggen må ha bilder og kan være både en "case-mod" og et "case-build".

- Arbeidsloggen skal være noe mer enn et par nye vifter og noen katoder.

- Det er fullt mulig å delta med flere prosjekter.

- Arbeidsloggen må være ferdig innen 15. september."

alle disse er greie, men ser at ikke alle er ferdig, jeg er syns ikke alle bidragene trenger å være 100% ferdig men så nær ferdig som mulig. Hvertfall kunne gi et veldig godt inntrykk med hvordan kabinettet ser ut.

Lenke til kommentar
Uten at dette er et angrep på noen, jeg bare lurer på om alle bidragene som kan stemmes på er "gyldig"

alle disse er greie, men ser at ikke alle er ferdig, jeg er syns ikke alle bidragene trenger å være 100% ferdig men så nær ferdig som mulig. Hvertfall kunne gi et veldig godt inntrykk med hvordan kabinettet ser ut.

6892425[/snapback]

Jeg forstår ikke helt hvor du skal med den posten :p...

Hva mener du med med at ikke alle er "gyldige"?

Det som er tingen med denne konkuransen, er at stort sett alle kan være med, det er ingen krav, i det store og det hele. Den siste "regelen" Arbeidsloggen må være ferdig innen 15. september er blitt litt mindre gjeldene. De fleste ble ikke ferdig, og for å fakitsk ha med noen i konkurransen, så ble det til at folk stilte med det dem hadde innen fristen.

Det er pga ikke alle er ferdig jeg synes at vis-hvor-langt-du-har-komt-bilder er på sin plass. (Har skrevet dette før da, men ...) Greit at folk bruker tid på detaljer, men det er jo faktisk det alle ser ved første øyekast som lagt merke til, ikke arbeidet bak (kanskje desverre nokk)

Lenke til kommentar

6892425[/snapback]

Kan vel ta meg en runde å gjennom alle loggene å titte da

:devil:

Lenke til kommentar

Ok, at reglene har endret seg var jeg ikke klar over.

Men du burde jo skjønne hvor jeg skulle med posten.

jeg bare lurer på om alle bidragene som kan stemmes på er "gyldig"

Jeg påstår ikke at noen bidrag er ugyldige, men lurte på om noen bidrag var da reglene virket ganske klare.

At reglen om at man må være ferdig har tilfallt er ikke meg bekjent.

Jeg syns forøvrig at det er fint at så mange som mulig er med, uansett hvor langt de har kommet. :)

PS: er det pollen eller dommere som avgjør hvilket bidrag som vinner?

Lenke til kommentar

Reglene er greie,

Med dette mener vui at du ikke trenger å være ferdig, men heller bare ha nok innhold så vi kan bedømme prosjektet ditt.

Reglene har blitt bøyd en del, det skal dere være klar over, men om vi skal følge de 100% så vilel flere deltakere slite. Det er trossalt en arbeidsloggkonkurranse, ikke en vanling konkurranse på sikt, derfor har vi også latt mye gli igjennom fingrene våre her.

Jeg har diskustert dette med før biskOp, denne pollen er den avgjørede biten av konkurransen. Her er nemmelig brukrene vår jury og våre dommere.

Lenke til kommentar

Det virker som det har blitt mer blest om ting nå som artikkelen er lagt ut :w00t:

Chase får litt gratis reklame i artikkelen men han har helt klart et av de beste bidragene uansett.

Neste runde skulle jeg kanskje heller sett at det ble satt i gang en konkurranse, så fikk vi 2 - 3 måneder å jobbe så ble det kåret en vinner.

Eller folk kunne bare lage casemods fortløpende så kunne vi kåre beste casemod hver 6 måned? :hmm:

Miljøet er uansett ikke kjempestort men mener det er stort nok og kvaliteten og kreativiteten på bidragene er nyhetsverdig =) Håper trenden fortsetter.

Lenke til kommentar

Jeg ser at mange av de som holdt casemodde-miljøet på diskusjon.no oppe har forsvunnet. Mange gode moddere har nærmest forlatt, eller har forlatt forumet. DJ Sonic, Caliber, Tabaqui, Karamba, Dr. Spawn osv. Alle disse var genuine moddere, og deres kompetanse er noe miljøet her trenger sårt.

Nedleggingen av Overklokking.no har vel også noe med saken, og at jeg også tror at de nye loggene ødela noe for gleden ved å holde en logg. Jeg håper at nivået, og engasjementet stiger utover mot vinteren. :)

Lenke til kommentar

Ja, desverre har det blitt slik at de gode modderene har forlatt oss her på diskusjon.no, men da ser jeg bare at dere må satse enda mer for å få opp miljøet her på forumet. Det er viktig med arbeidslogger slik som de øker både kompetansen til folka baj og de som leser og ser hvilke muligheter som kan utføres..

Hva galt med arbeidsloggene slik som de er nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...