aGal Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Komentarer postes her ja, samt navneforslagene ! WorkLOGG Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ser ut som en bra prosjekt du har på G. Likte HDD-racket, enkelt men stilfult. Fint HK-brett BTW. Har du noen planer for DVD brenneren? Navn klarer jeg ikke komme på nå, men når du kommer litt lengere ut i prosjektet så kommer jeg sikkert på noe Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ser ut som en bra prosjekt du har på G. Likte HDD-racket, enkelt men stilfult. Fint HK-brett BTW. Har du noen planer for DVD brenneren? Navn klarer jeg ikke komme på nå, men når du kommer litt lengere ut i prosjektet så kommer jeg sikkert på noe 6885393[/snapback] Takk HDD-racket er bare no jeg bruker for å vise sån ca hvor stor racket blir ( den er ikke pen om du ser den på nært hold ), det er mulig jeg skal bruke plexiglass, men planen var å knekke til stål/aluminium braketter selv... DVD brenneren den mår jeg skaffe er bare en gammel CD rom jeg har brukt for å vise til nå. DVD brenneren skal bli inslott. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 dette ser fint ut men jeg lurer på hvorfor plassere HD og powerled på en pci slot plate du kan jo bare drite i å koble de på :/ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 dette ser fint ut men jeg lurer på hvorfor plassere HD og powerled på en pci slot plate du kan jo bare drite i å koble de på :/ 6975937[/snapback] Kjekt å ha litt for å bare ha noe å gjøre også... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tror jeg skal stjele ideen din med bracketløsninga, må finne en plass å stikke en midlertidig powerknapp på mitt prosjekt Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Tror jeg skal stjele ideen din med bracketløsninga, må finne en plass å stikke en midlertidig powerknapp på mitt prosjekt 6989391[/snapback] Det kan du bare gjøre Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette blir bra aGal! Liker prosjektet ditt veldig godt, liker spesielt fronten med de to viftene på sidene. Keep up the good work! Mvh Erling Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette blir bra aGal! Liker prosjektet ditt veldig godt, liker spesielt fronten med de to viftene på sidene. Keep up the good work! Mvh Erling 7107764[/snapback] Blir lite fremdrift i tiden fram til jul, grunnet at jeg gjør ferdig et kabinett jeg begynte på for lenge siden Men skal få fortsatt på det så fort muligheten kommer ! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har du worklogg av det prosjektet også? Du må da fullføre prosjektet du har begynt på nå, det er altfor mange prosjekter som dør ut her på forumet. Fortsett med det og fullfør det. Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå