BigJaffa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skal kjøpe meg ny CPU kjøler og er litt usikker her.. Tenkte litt på å kjøpe denne og sette på denne. Tempraturen ligger no mellom 50 og 65 garader når eg ikkje gjer noko. Men når eg gjer noko så kan den ligge opp mot 70-80 grader som ikkje er heilt bra.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er det ikke bedre å velge en 92mm vifte da . Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 tar eg ein slik ein da, men kommer CPUen min til å bli kaldere eller kommer eg til å ha det same problemet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 tar eg ein slik ein da, men kommer CPUen min til å bli kaldere eller kommer eg til å ha det same problemet? 6880466[/snapback] Uten at du har nevnt noe om hva du har av system som hovedkort/kjøler/cpu type øvrig kabinettkjøling (gjennomtrekk) er det umulig a mene noe om . Hvis det er dritvarmt inne i kabinettet fra før er det ikke bare å sette på ny cpu kjøler/vifte for å tro det blir særlig lavere temperatur . Men ellers så er den kjøleren noe av det beste på merkedet , og således sikkert mye bedre enn det du har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå