Mister Awesome Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det verste jeg har spist må være kokt ris, varmet opp med mikrobølgeovn med hvitløks saus. Men hva er det verste du har spist? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg vet faktisk ikke, men jeg tror det må være blåskjell eller østers Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bakalao eller hva det heter Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kokt kål tar kaka for min del, nå orker jeg ikke engang tanken. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Snegle. Kokt. 1 time etter vi fant'n... Ikke godt. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Komle/Raspeballer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Blåskjell eller østers tror jeg. Smakte bare lunkent saltvann slik jeg fikk servert dem. (Eller liker og spiser jeg mye rart: lungemos, smalahove, blodpudding, lutefisk, plukkfisk, raspeballer, gravlaks.) Endret 16. september 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Eg er ganske så altetande, og likar mykje forskjellig. På ståande fot veit eg veit berre om ein ting eg ikkje får ned: Røykt kolje. Kvar gong eg prøvar meg på dette er det som ein ventil i halsen min vert stengd - det vil berre ikkje ned... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Husker ikke alt det ekle jeg har spist gjennom tiden, men blåskjell og østers er nok høyt opp på lista.. Ellers er hjemmelaga svensk potetstappe også høyt på lista. Fikk brekninger som bare det etter ei skje. Lenke til kommentar
czr Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Husker en gang mamma hadde lagd en ostesufle. Den var sinnsykt god, men var vist ganske vanskelig å lage så mamma var kjempefornøyd Det gikk en god stund, så fant hun ut at hun skulle lage en til. Men dessverre denne gangen så skjedde det noe rart. Enten så brant den seg, eller at osten var muggen ( jeg veit ikke ), men det smakte så hinsides forjævlig. Jeg fikk brekningsfølelse hver gang jeg tok en bit. Det samme gjorde mamma og pappa, men ingen turde si noe før etter vi var ferdige med å spise :!: Det var bare helt stille rundt middagsbordet.. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Bakalao eller hva det heter 6875599[/snapback] JA, fysj for noe sjit! så noen som ikke likte kokt kål, back in the old times, når jeg var 5-10 år, så spydde jeg nesten hver gang jeg tok ei tugge, og jeg måtte jo spise opp alt... Så var det en gang jeg var sistemann ved bordet (som var ganske vanlig) så hadde vi kokt kål. mamma skulle på butikken eller noe så jeg ville bli med, jeg hadde en STOR posjon kokt kål igjen, for resten hadde jeg spist, og hun skulle dra om 5 min eller noe. sat** så jeg presse i meg for å bli med, spydde nesten, kjente alt bare kom helt opp og nesten ut... Og lutefisk eller nå hva det heter, er så ekkel konsistens på det, geleaktig. Endret 16. september 2006 av fompa Lenke til kommentar
Superior Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg klarer rett og slett ikke jasminris. Vanlig ris er helt ok. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Blåskjell er godt, men kommer helt an på hvordan den blir tilberedt. Har smakt den på pizza og det var helt herlig! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmm, det må være noe flymat. Makaroni med veldig heslig saus oppå. Smakte det for en god del år siden, men ettersmaken sitter igjen ennå . Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bakalao eller hva det heter 6875599[/snapback] Haha, helt enig! For en "jævelblanding"! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Gravfisk (råtten hai) . Aldri mer Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmm.. spiste pakistansk iskrem (laget av geitemelk) på en indisk resturant en gang. Jeg digger iskrem, men dette smakte grusom død. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Alt det dere har nevnt ovenfor er jo delikatesser, lutefisk, skalldyr, skjell, frityrstekte snegler og blekksprut, sursild, steik sild, kokt storfetunge, stekt storfehjerte, syltelabber, lungemos, ansjos, sprøstekt Lodde, hjemmelagd kaviar, torsketunger og makrell i tomat er jo helt topp. For ikke å glemme saltet uerskolter. Har noen smakt kokt kujur, dette er god gammeldags pålegg. Vet ikke helt om det er noe jeg ikke liker men har motforestillinger om den Svenske Surstrømming lagret på nært forestående eksploderende bokser. Endret 17. september 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mer eller mindre alle typer fisk. Eneste fisk jeg spiser er røkt (kald) laks og røkt torsk. Kan kanskje gå med selvfisket røye/ørret som er kokt med et hav urter og grønnsaker, men bare kanskje. Rart egentlig, er fra Lofoten og hater fisk, Haggis derimot. Give it to me any day Bakalao lukter død mann enkelt og greit. Død mann med sure føtter. Totalt ekkelt. Lutefisk smaker bare totalt på ræva ifølge mine smaksløker. Når jeg tenker på det, sjømat er egentlig ikke så forferdelig godt, delikatesse eller ei. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Røkt torsk er noe av det verste jeg noen sinne har luktet og spist. Haggis har jeg hørt både ditt og datt om, men det er vel sannsynligvis en rett som høres verre ut enn smaken selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå