kewell79 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Det her er et fantastisk spill! Håper virkelig folk ikke overser det når spill som Saints row, Dead Rising og TD:U har kommet SUPER SMOOTH framerate. Har biler og helikopter etter meg, skyter dem i fillebiter, NULL slowdown, fantastisk Kjør bilen utfor stup og du dør ikke, bare finner frem fallskjermen og finner seg et fint landingssted. Finn deg en liten landsby og prøv flere "side missions" finnes vel over 300 totalt Demoen var regelrett kjedelig, i fullversion er det skikkelig action deluxe fra første sekund Spillet er vel en blanding av disse synest jeg: GTA[freeroam] + TombRaider[aiming] + GRAW[zoom] + FarCry[levels] + SaintsRow[gangs] Spillet kommet garantert til å ligge mellom 80-90% på reviews ---------------------------- IGN: Just Cause Review 88% Game reactor 9/10 SPILLSJAPPA 4/5 OXM 8/10 Endret 21. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har det kommet ut? NEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Jeg skulle jo være på senteret da! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Har det kommet ut? NEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Jeg skulle jo være på senteret da! 6874807[/snapback] kommer 22. Sep , jeg er bare en heldig j****** Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du jobber som anmelder eller noe? Lurer på om det er sonefritt jeg.. hmm.. får vel vente og se. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du jobber som anmelder eller noe? Lurer på om det er sonefritt jeg.. hmm.. får vel vente og se. 6874841[/snapback] Play-Asia vil trenge tid å sende det. Vent til butikken har den... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Ifølge HER er PAL version sonefri og Asia version fungerer på US , men ikke testet på PAL version enda Endret 16. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kjøper spillet viss det er Regions Fritt.. Mye billigere! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har litt lyst på dette spillet og, men når Saints Row, Enchanted Arms, Dead Rising og TD:U skal komme innen så kort tid, tåler rett og slett ikke bankkontoen belastningen. Så vi satser på å kjøpe brukt og billig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hehe ja veldig mange bra spill denne måneden til 360! man må rett og slett bare vente med noen av dem Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg har vært så heldig at jeg har fått prøvd hele spillet, og jeg er SVÆRT imponert! Forestill deg en blanding mellom Grand Theft Auo og FarCry med en god dose høytsvevende ideer, og du har oppskriften det svenske(!) studioet Avalanche Studios har fulgt under utviklingen. Just Cause finner sted på den fiktive Sør-Amerikanske øya San Esperito, som styres med jernhånd av den korrupte presidenten Salvador Mendoza. Man spiller som CIA-agenten Rico Rodriguez, som skal alliere seg med den lokale geriljaen og styrte Mendoza og hans regjering. Ganske kul historie synes nå jeg En kul ting er politiet i spillet. De er i en klasse for seg. Ikke bare er de smartere enn i de fleste andre spill (saints row, gta osv.), de er også superhissige og kaller gjerne inn hele hæren hvis de trenger hjelp. Våpenarsenalet i Just Cause er rikt, oppfinnsomt og spennende. Med 28 tilgjengelige våpen vil de fleste finne noe som passer, og den sinnrike fysikkmotoren gjør at hvert enkelt våpen har sin helt egen følelse når du knerter fiender. Det eneste negative jeg kunne finne var at det ikke var noen løpeknapp, at det var en del folketomme områder og at fienden falt ganske merkelig noen ganger. Det skal visst ikke følge med noen som helst form for multiplayer, noe som er synd. Men ellers synes jeg dette spillet var konge. Endeløse områder å utforske, heseblesende action og oppfinnsomme løsninger gjør dette til et glimrende spill. Anbefales! Spillet kommer til PC, PS2, XBOX og XBOX 360. Jeg har bare prøvd spillet på Xbox 360, så kvaliteten på de andre plattformene kan variere. Endret 18. september 2006 av BonoU2 Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Her er forresten Vg sin anmeldelse av spillet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130486 Jeg er uenig i mye av det Rune Fjeld Olsen nevner der. Blant annet: "Historien, oppdragene, rollene og skuespillerne er derimot et godt stykke under par. Jeg ble lei av å leke ganske snart, og savnet etter en mer givende underholdningsopplevelse ble stort." For det første: Dette er det eneste negative han nevner om spillet, også gir han terningkast 3? Merkelig. Uansett: Historien synes jeg er helt ok, og langt i fra så dårlig som han gir inntrykk for. Oppdragene er varierte og kan handle om alt fra å jakte ned og drepe noen "mucho dirty officials", til å skyte i stykker vei-sperringer det korrupte regimet kontrollerer, for å befri uskyldige landsbyer fra Salvador Mendoza's undertrykkelse. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Her er forresten Vg sin anmeldelse av spillet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130486 Jeg er uenig i mye av det Rune Fjeld Olsen nevner der. Blant annet: "Historien, oppdragene, rollene og skuespillerne er derimot et godt stykke under par. Jeg ble lei av å leke ganske snart, og savnet etter en mer givende underholdningsopplevelse ble stort." For det første: Dette er det eneste negative han nevner om spillet, også gir han terningkast 3? Merkelig. 6889454[/snapback] Tja, han favnet nå over en ganske stor del av spillet. Historien, oppdragene, rollene og skuespillerene... Er man opptatt av at et spill skal ha bra historie for å være underholdene, så er det viktige momenter. Ellers har VG sine spillanmeldere veldig liten plass å utfolde seg på, så kortfattet kritikk vil det vel alltid være. Syntes anmeldelsen var grei og terningkastet passet med tonen i anmeldelsen. Jeg er forøvrig stort sett enig med hr. Olsen om hva som er bra spill, så her sparer jeg heller pengene og kjøper det brukt eller på tilbud om litt. Skal spille det, men tror ikke jeg gidder å punge ut med 600,- for opplevelsen. Uansett: Historien synes jeg er helt ok, og langt i fra så dårlig som han gir inntrykk for. Oppdragene er varierte og kan handle om alt fra å jakte ned og drepe noen "mucho dirty officials", til å skyte i stykker vei-sperringer det korrupte regimet kontrollerer, for å befri uskyldige landsbyer fra Salvador Mendoza's undertrykkelse. 6889454[/snapback] Vel, det du skriver høres jo oppløftende ut, og demoen var artig syntes jeg, men skal se an flere anmeldelser før jeg løper til butikken. Er foreløpig ikke noe jeg stresser med å finne til salgs "under bordet" før release. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har vært så heldig at jeg har fått prøvd hele spillet, og jeg er SVÆRT imponert!Forestill deg en blanding mellom Grand Theft Auo og FarCry med en god dose høytsvevende ideer, og du har oppskriften det svenske(!) studioet Avalanche Studios har fulgt under utviklingen. Just Cause finner sted på den fiktive Sør-Amerikanske øya San Esperito, som styres med jernhånd av den korrupte presidenten Salvador Mendoza. Man spiller som CIA-agenten Rico Rodriguez, som skal alliere seg med den lokale geriljaen og styrte Mendoza og hans regjering. Ganske kul historie synes nå jeg En kul ting er politiet i spillet. De er i en klasse for seg. Ikke bare er de smartere enn i de fleste andre spill (saints row, gta osv.), de er også superhissige og kaller gjerne inn hele hæren hvis de trenger hjelp. Våpenarsenalet i Just Cause er rikt, oppfinnsomt og spennende. Med 28 tilgjengelige våpen vil de fleste finne noe som passer, og den sinnrike fysikkmotoren gjør at hvert enkelt våpen har sin helt egen følelse når du knerter fiender. Det eneste negative jeg kunne finne var at det ikke var noen løpeknapp, at det var en del folketomme områder og at fienden falt ganske merkelig noen ganger. Det skal visst ikke følge med noen som helst form for multiplayer, noe som er synd. Men ellers synes jeg dette spillet var konge. Endeløse områder å utforske, heseblesende action og oppfinnsomme løsninger gjør dette til et glimrende spill. Anbefales! Spillet kommer til PC, PS2, XBOX og XBOX 360. Jeg har bare prøvd spillet på Xbox 360, så kvaliteten på de andre plattformene kan variere. 6889396[/snapback] Det du sier Bono er jo som hentet ut av Gamereactors anmeldelse! Du jukser! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ehh, nei? Har Gamereactor anmeldt spillet? I såfall, del linken med oss Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den står vel gjerne i papirutgaven av GR tenker jeg meg. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vel, jeg pleier aldri å kjøpe noen gamereactor-blader, eller spill-blader generelt, så om det er noen likheter mellom min beskrivelse av spillet, og gamereactors omtale, så må jeg si det er litt av et sammentreff Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har sett at det er veldig mange delte meninger om dette spillet; noen elsker det, andre hater det. Litt merkelig synes jeg. Selv synes jeg demoen er det beste som har skjedd verden siden brødskive med ost, og gleder meg skikkelig til 22. sept Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Vel, jeg pleier aldri å kjøpe noen gamereactor-blader, eller spill-blader generelt, så om det er noen likheter mellom min beskrivelse av spillet, og gamereactors omtale, så må jeg si det er litt av et sammentreff 6889784[/snapback] GR er gratis. Du kan hente det i de fleste butikker som selger spill. Endret 18. september 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vel, jeg pleier aldri å kjøpe noen gamereactor-blader, eller spill-blader generelt, så om det er noen likheter mellom min beskrivelse av spillet, og gamereactors omtale, så må jeg si det er litt av et sammentreff 6889784[/snapback] GR er gratis. Du kan hente det i de fleste butikker som selger spill. 6889794[/snapback] Å, ok. Bruker for det meste internett, i frykt for å møte omverdenes uhyggeligheter utenfor mitt hjem Neida Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette er det eneste negative han nevner om spillet, også gir han terningkast 3? Merkelig. 6889454[/snapback] Nja, er jo VG da. Tabloidpressen er kjent for merkelige terningkast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå