Foyl Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Her kommenteres the core 2 duo project som du finner her: Core2Duo Project Endret 14. september 2006 av Foyl Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Vel, artig med ny PC da. Men jeg måtte le litt når du skrev at 3,2GHz begynte å nærme seg ekstremklokking Mine E6300'er gjør alle 3,5GHz på luft ++ Lenke til kommentar
Foyl Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Vel, artig med ny PC da.Men jeg måtte le litt når du skrev at 3,2GHz begynte å nærme seg ekstremklokking Mine E6300'er gjør alle 3,5GHz på luft ++ 6865869[/snapback] hehe Ja jeg prøver å ha litt humor her da, men der har jeg tydelighvis bomma litt. har ikke prøvd den sjøl enda leste bare nen tester, tydeligvis litt missvisende. vil gjerne høre hva som måtte til for at du skulle få den så høyt opp? tipper den er temmelig rå skal poste noen bilder av kabinettet i morra, og delene på lørdag. bygger på lørdag og satser på å ha den ferdig konfigurert på søndag, blir spennende å kjøre noen bench marks tror jeg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Du kan sende meg en PM, så kan vi ta en prat der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå