YBD Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Den nye norske "supergruppen" I, med medlemmer fra Immortal, Sahg, Gorgoroth, Audrey Horne og Enslaved, kommer med albumet "Between Two Worlds" 3. november. Nå er albumet allerede på nettet. Hva synes dere som har hørt det? Jeg liker det meget godt. Hører en del Immortal i det, selv om det er litt "åpnere" musikk. Endret 14. september 2006 av YBD Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Helt kurant musikk dette. Får faktisk noen gode WASP-vibber til tider. Bra konsert under årets HITS var det også, til tross for at Abbath hadde senebetennelse. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg ville ikke se Abbath uten sminke Immortal mystikken borte. Sangene er egentlig ganske kule. Endret 15. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har kun hørt "The Storm I Ride", og den er ganske stilig. Gleder meg til å høre albumet. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg tar meg den frihet å svare på min egen post og spørsmål, etter nå å ha hørt gjennom albumet 3-4 ganger. Liker spesielt "Far beyond the quiet", hyllesten til avdøde Quorthon fra Bathory. "Warriors" og "Between two worlds" er også to favoritter så langt. Hadde veldig store forventninger til dette, og kan ikke si at jeg ble skuffet! Abbath høres i perioder nesten ut som Lemmy Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ok, nå har jeg hørt det 2 ganger. Selv om ingen av de andre låtene rekker opp til "The Storm I Ride", er det fortsatt et knusebra album. Råstilig. Og som YDB er inne på, høres det ganske Motörhead-inspirert ut. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Immortal var bedre Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Immortal er bedre 6877858[/snapback] de er ikke døde Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Flere som skal se de (Immortal) på Wacken neste år da? En del mer melodisk enn Immortal gitt, ikke noe negativt det, the music must evolve! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Anmeldelsene begynner så smått å komme: http://eternal-terror.com/omtaler.php?id=3305 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sånn skal Abbath se ut! SKAL se Immortal neste år! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har bare hørt gjennom I skiva en gang, men ble ikke veldig imponert akkurat. Langt fra dårlig, bevares, bare litt... kjedelig? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg hørte den bare på Garage når de spilte den, men svingte greit det. Greide ikke å ta til meg sangene helt, det er noe som må gjøres enten i bilen eller hjemme. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Terningkast 5 i Stavanger Aftenblad: http://web3.aftenbladet.no/kultur/plate/article367669.ece Intervju i VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135968 Intervju og nettmøte på Dagbladet.no: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/02/...tmote_id=481623 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Var nedom Platekompaniet idag tidlig for å sikre meg Special Edition. Så sa de at den ikke kom før på mandag. Makan! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Var nedom Platekompaniet idag tidlig for å sikre meg Special Edition. Så sa de at den ikke kom før på mandag. Makan! 7214341[/snapback] Hadde de special edition på platekompaniet? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da var den kjøpt. Kjøpte special editon. Det er den med sølvfarget logo. 3 ekstra sanger. Ganske bra album. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå har endelig jeg også fått tak i det , jeg liker det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Deilig black n roll. Noen sinnsykt deilige riff og soloer av Abbath der. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Selve musikkstilen kan ligne litt på Helloween, etter min mening. Vokalen er den gode gamle Abbath <3, deilig at han ikke skiftet måte å synge på. Men syns fortsatt Immortal er det beste av Black Metal, ikke det at I er no særlig Black. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå