McBallerBuck Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe forlengelseskabler til X-530, trenger en 3m*2. Hvilken kabler skal jeg lete etter?? Helst fra clasohlson eller biltema MvH, Thomas Endret 15. september 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Meiner det var phonopluggar på X-530, kan det stemme? I så fall kan nok desse fungere. Lenke til kommentar
McBallerBuck Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Skulle hatt en kabel som bare hadde disse pluggene som vist på bilde nedenfor Endret 2. oktober 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Mulig dei har ein enkeltkabel på Elkjøp, Expert eller liknande. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 men min bror, kan bruke en dobbel på hver bakhøytaler? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du treng berre ein kabel til kvar høgtalar, du kan splitte ein dobbel og skøyte dei. Lenke til kommentar
McBallerBuck Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, kjøpte disse kablene som vist på bildet nedenfor, kjøpte 1 og splittet de.. Funker helt fint.. Takker for svar alle sammen.. pjpnpkabler.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå