monicalt Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg hadde plugget til den eksterne harddisken (Maxtor 3200) min til bærbaren min og var på vei til å overføre noen filer, men ved et uhell datt eksterne harddisken på gulvet!! etter det funket ikke harddisken mer.. når jeg plugger til kabelen kommer det opp sånn "trykk fjerning av maskinvare" ikon, men selve disken kommer ikke opp når jeg søker på den står det at den ikke er tilgjengelig. Er det ingen måte å fikse dette på?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Regner med at det ikker noen måte å fikse det på nei. Sier vel seg sjøl at en harddisk som ramler på gulvet mens den arbeider er så godt som dødsdømt. Lenke til kommentar
wowbagger Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du kan jo alltids prøve å ta disken ut av kabinettet og sette den på en vanlig ide-kontakt, i tilfelle selve disken er ok og det er bare koblinger i kabinettet som er ødelagte. Mister vel garantien av sånt, men det toget har vel uansett gått. Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Vet dere om det er mulig å sende den inn igjen til mpx.no for reperasjon? Jeg kjøpte den eksterne harddisken min der i Mai. Har ikke peiling på garanti eller noenting =/ Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg antar at mpx ikke reparerer. Det å ha ansatte og utstyr til å drive reparasjoner blir nok mye dyrere for dem enn bare å sende varene tilbake til produsent for å få erstatningsprodukter derfra. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg antar at mpx ikke reparerer. Det å ha ansatte og utstyr til å drive reparasjoner blir nok mye dyrere for dem enn bare å sende varene tilbake til produsent for å få erstatningsprodukter derfra. 6857049[/snapback] Fall i guilv dekkes hverken av garanti eller reklamasjonsrett. Ingen nettbutikker har miljø til å reparere harddikser. IBAS kan redde data (dyrt) men de reparerer ikke harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå