odd-andreas Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) har tengt og legge ut min work logg her. her er mit x-gear mundo tower som jeg har kjøpt for skarve 275kr syns ikke d va så fint at d gjor nåka så eg begynte tankan i hode og svirre litt rund. så d heile begynte med at eg tok start og restart knappan og sån så fronten ut etter eg hadde tatt bort knappan og sån så det ut etter eg hadde begynt og skjere bort litt av front deksle så tengte eg sia eg hadde litt netting ligganes så prøvde eg å sette inn de. etter eg hadde klept det tell så blei d litt bra men ennu masse igjen. ska ta og skjære bort palsten bakom gittre. så blir d vell bedre nu treng eg bære og finne ut kor eg ska ha start og restart knappan ska nu se om eg ikke finne pånpåka lurt nu over helga. så det er bare og følge med. eg tar gjerne imot forslag og idea. eg blir og legge ut nån nye bilda over helga så føl med kommentarer og posts. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=631786&hl= Endret 14. september 2006 av odd-andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå