Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden

...............

Anbefalte innlegg

Her har vi den stor Lillestrøm SK tråden

Ny sesong snart, får komme med mer info her når sesong start nærmer seg.

Hvordan tippeligaen ender i år?

LSK sin hjemmeside

Jeg vil anbefale alle å gå inn på kanarifansen hjemmeside, veldig fin side. Bruk forumet der også. Mange fine bilder.

Kanarifansen sin hjemmeside

021.jpg

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lo litt av det, andre trenere hadde muligens overreagert og sagt at dette ødelegger osv. Men Fjørtoft ser bare positivt på det, og Røsler sitter sikkert og smiler.. Akuratt så¨nn jeg vil ha det. Ska lvære tøft! ellers kan man ikke spille fotball!

Vi skal KNUSE enga..

Noen som skal dit? :)

Endret av beneiro
Lenke til kommentar
Jeg lo litt av det, andre trenere hadde muligens overreagert og sagt at dette ødelegger osv. Men Fjørtoft ser bare positivt på det, og Røsler sitter sikkert og smiler.. Akuratt så¨nn jeg vil ha det. Ska lvære tøft! ellers kan man ikke spille fotball!

Det kan jo godt hende at Kippe er så utspekulert, at han bare ville tenne Occean litt ekstra.... :D

Men det er helt riktig....det er sånn det bør være. Kriger man på trening, så kriger man i kamp også.

Pantera

Lenke til kommentar
Lillestrøm ja...

Pappa heier LSK, fetteren min RBK, Onkelen min Molde, Morfar Fredrikstad, Fadderen min Vålerenga...

Kanskje derfor det ble Stabæk på meg :innocent:

6889839[/snapback]

uffda, men jeg må si faren din høres ut som en fornuftig mann..

Så folkens, syns dere om kampen i dag?

Jeg syns selv lsk var gode, enga slapp ikke til mye, me ndet gjorde egentlig ikke enga heller. Vi brukte sjangsene våre godt, og putta to. Koren var genial som alltid :) Litt synd at Heinz skal "save" den ut, så går den rett inn :p

Men that's life, poenget er jo at nå er vi med i kampen igjen. Jeg må si at jeg fortsatt har tro på lsk! Spesielt etter denne kampen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...