Gå til innhold

Ny Telefon: K800i vs N73

MiRaCL

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg ny mobil i løpet av kort tid.

Valget står nå mellom K800i og N73.

Bryr meg egentlig ikke noe serlig om mp3 spiller, vil ha noe som tar bra bilder.

Er mest sugen på N73,men den er en god del dyrere en k800i,er n73 verdt pris forskjellen?

Syns egentlig se os'et er passe kjedelig,og syns symbian ser spennende ut.

Ble veldig sugen på se m600i idag og,men den har jo ikke kamera da :(

Og har ikke ha SE telefon siden t610, har k800i noen kuule programmer man kan installere? Syns t610 er den kjedeligste telefonen jeg har hatt.

Og,noen som vet når k800i går ned i pris med binding? koster 999.- med tele2,men med netcom så er det vel 1795.- elns nå.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om bra utendørsbilder, video, masse muligheter ift program og EDGE er et must: N73

Om innendørsbilder/bilder i dårlige lysforhold, hastighet og pris er viktigst: K800i

Begge er gode telefoner som har gode og dårlige sider. Jeg har prøvd K800i og likte den, men valgte N73 da jeg ville ha EDGE og bra videofunksjon. Problemene med den er at den er ganske treg, men det finnes vanvittig mange gode programmer der ute til symbian, kjekt å f.eks kunne skrive word-dokumenter eller lese pdf når du vil.

Lenke til kommentar
Om bra utendørsbilder, video, masse muligheter ift program og EDGE er et must: N73

Om innendørsbilder/bilder i dårlige lysforhold, hastighet og pris er viktigst: K800i

Begge er gode telefoner som har gode og dårlige sider. Jeg har prøvd K800i og likte den, men valgte N73 da jeg ville ha EDGE og bra videofunksjon. Problemene med den er at den er ganske treg, men det finnes vanvittig mange gode programmer der ute til symbian, kjekt å f.eks kunne skrive word-dokumenter eller lese pdf når du vil.

6853458[/snapback]

Helt enig. Skal du ha en tlf med mange muligheter er valget veldig enkelt N73. Men skal du bare ha en enkel og raskt tlf er

nok k800i et bedre valg.

Lenke til kommentar

Har lest testen på dinside.

Sittet med en 6680 idag, kan ikke si jeg er veldig imponert over symbian os'et, tregt som faen var det og.

Lurer på om det ikke blir k800i,billigere er den og.

Er ikke så farlig med edge, er 3g dekning overalt her, bruker dessuten ikke edge noe nå.

Tror jeg går for en k800i jeg.

Lenke til kommentar
Har lest testen på dinside.

Sittet med en 6680 idag, kan ikke si jeg er veldig imponert over symbian os'et, tregt som faen var det og.

Lurer på om det ikke blir k800i,billigere er den og.

Er ikke så farlig med edge, er 3g dekning overalt her, bruker dessuten ikke edge noe nå.

Tror jeg går for en k800i jeg.

6856000[/snapback]

Såfremt du ikke prioriterer videofunksjon så er K800i det beste valget ut ifra dine behov :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...