Sink Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg *trenger* en addon som gjør at jeg kan se både veins og herbs på minimapp, samme som blizz sin "find minerals" men da altså med begge samtidig. noe ala denne; http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...ngminalist.html Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 The Gatherer mod kanskje? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 The Gatherer mod kanskje? 6849573[/snapback] er det ikke slik at den kun logger steder jeg har vært tidligere og den viser ikke at det er en vein der akkurat nå? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jo. Men nærmere kommer du ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Last ned Gatherbook. Med den kan du legge inn en fil med alt som er funnet nesten i hele spillet. Men den er egentlig ikke så nøyaktig for herbs og slikt har så mange spawnpoints, så de er nesten aldri på samme plass. edit: misforstod litt. :/ Endret 12. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 The Gatherer mod kanskje? 6849573[/snapback] er det ikke slik at den kun logger steder jeg har vært tidligere og den viser ikke at det er en vein der akkurat nå? 6849603[/snapback] Ehmm... om du finner en mod som kan si meg hvor herbs osv er akkuratt i det tidspunktet please link url til den her slipper man å rir rundt hele tiden Neida, The Gatherer er vel det nærmeste du kommer ja, om man hadde hatt en som fortalte deg hvor de hadde spawnet, trur jeg Blizz hadde tatt det temmelig som en Exploit Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gatherer er genial når den har vært i bruk en liten stund. Har hjulpet meg mer enn èn gang med å reise til steder for å få fylt opp det manglende antall i en 20-stack. Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja Gatherer er genial har nå fyllt opp de fleste mapsa mine med herb/vein pos funker som bare det, nå føler ikke jeg at jeg trenger gatherer stort mer ettersom at man får egne ruter man løper etterhvert Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg *trenger* en addon som gjør at jeg kan se både veins og herbs på minimapp, samme som blizz sin "find minerals" men da altså med begge samtidig. noe ala denne; http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...ngminalist.html 6849544[/snapback] det fins bare i hacks!!!!!!!!!!!! steng tråd!! Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hvordan installerer jeg disse "nodes"'a som viser hvor tingene spawner, som om jeg hadde vært der å plukket selv, sånn tillegg sak til gatherer Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg *trenger* en addon som gjør at jeg kan se både veins og herbs på minimapp, samme som blizz sin "find minerals" men da altså med begge samtidig. noe ala denne; http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...ngminalist.html 6849544[/snapback] det fins bare i hacks!!!! steng tråd!! 6855428[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå