[dR]MiljO Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Når jeg skal trykke alt, ctrl og delete hvis f.eks et program klikker. så får jeg ikke bort vinduet igjen Noen som kan hjelpe meg, for dette er ganske plagsomt! Endret 11. september 2006 av [dR]MiljO Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Prøv å dobbeltklikke et sted på ramma til vinduet så får du tilbake kontrollen. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 nice da Funka som bare f det.. tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Elles er det ikke værre enn dette heller...Nederst til høyre BassHunter? Endret 11. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 du, jeg har på sånn random greier på winamp da...... så noen ganer svipper den innom sånn skval som basshunter :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ja okey da du er tilgitt Men du fikk svar hvertfall da (for å være litt On Topic) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå