Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Til alle kattehatere:

Evil the Cat was born with out a heart. He lives on the planet, Heck, and rules with an iron paw. He is vile and sinister and makes people listen to ELEVATOR MUSIC!! Henchrat is Evil the Cat's lackey. He does what ever his master says. Henchrat has armor made from Super Cheese that is a match from Jim's Super Suit. Evil the Cat uses his brain(and henchrat) to try to defeat Earthworm Jim!

Lenke til kommentar

img0661rh0.jpg

Vi har en kattunge som er litt over 3 mnd nå. Kjempedigg meg katt 80% av tiden , men den har lagt sin elsk på tastatur. Så står en av laptopene åpne, eller det er lys i skjermen til den stasjonære så går det kun få minutter før katta er der.

img0674uc0.jpg

Enten løper den rundt på tastaturet, for så å sette seg ned og har seg en grundig kattevask, alternativ en liten blund.

Den blir forbanna og vanskelig hvis jeg tar den bort.

img0669ap2.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Katter kan være grei om de er veldresserte, men når naboens katt oppfører seg som lakei av satan så ber den om å få en tresko i ræva, men når den terroriserer andre en meg så synes jeg det faktisk er litt er morsomt.

En liten liste over hva katta til naboen har gjort mot meg/andre:

En gang da jeg skulle på jobb så satt den på bagasjelokket på bilen min

og så meg i øya og la den største kabelen noen katt har lagd, rett på bilen.

Jeg kjente praktisk talt svovelen koke under "topplokket" og sendte deretter

en tresko i ræva på den så det sang. Nå tørr den ikke være i nærheten av

huset/bilen.

Hvert år så arrangeres the NM i stående fuglehund her og det stikker

nødvendigvis av en hund eller 2 i.l av konkurransen, dessverre så møtte en

av disse avstikkerene på katten til naboen og uvitne om kattens relasjon til

satan så sto den å bjeffet til katten og prøvde å skulle ta den, men katta satt

bare der helt avslappet til bikja kom på "armlengdes avstand" og klorte den

da deretter over tryne for så å jage da bort hunden som var 3 ganger større

en den seg selv, da lo jeg godt. :p

Dette er kun noe av det den forbanna kreket har på "samvittigheten"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje noen av "kattefolkene" her kan hjelpe meg. Saken er at jeg har katter i kjelleren som ikke har vært ute siden begynnelsen av Juli. De har selvfølgelig tilgang på både mat og vann, samt kasse til dagens gjøremål. Det jeg lurer på er om kattene tar noen skade av å leve slik i to-tre måneder??

For de som lurer; det er ikke mine katter, bakgrunnen for at de bor der er heller ikke spesielt relevant, alt jeg kan si er at det er ett krisetilfelle, det er ikke aktuelt å ha dem i hovedetasjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dete kommer helt ann på. Det kan også være at vi tolket historien din litt forskjellig. For meg hørtes det ut som om du hadde stengt to katter i en kjeller uten oppsyn. Katter trenger menneske-kontakt og stimulering ved lek etc. De vil ikke trives ved å bo i en mørk kjeller helt alene selv om de har mat og vann.

Lenke til kommentar
Dete kommer helt ann på. Det kan også være at vi tolket historien din litt forskjellig. For meg hørtes det ut som om du hadde stengt to katter i en kjeller uten oppsyn. Katter trenger menneske-kontakt og stimulering ved lek etc. De vil ikke trives ved å bo i en mørk kjeller helt alene selv om de har mat og vann.

6854490[/snapback]

De er forsåvidt stengt inne alene i kjelleren. Men med mat og vann, menneskelig kontakt blir når eierne sover nede. De er jo ikke der til vanlig... Holder det med sovende kontakt om natten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...