Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor skaffe acrylpanel?

Anbefalte innlegg

Hei =) skulle gjerne hatt tak i et AC. Ryan AcrylPane 5mm - 480x480mm uheldigvis har Netshop sluttet å selge dem :'( må jeg til utlandet for å få det? koster 100lapp for "plata" på mange webshoper men 150 i frakt og det syns jeg ikke det er værdt :p

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? helst her i norge uten at det koster meg en liten formue? hvis ikke den plata kan skaffes, finnes det andre "ferdig" løsninger som dette? NEI glassmestern er ikke et valg for han skulle ha 750kr for det :omg:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selges ikke i norge lengere, sjekk aphacool.de eller blackdogs-pc.com

6844447[/snapback]

xD nå gadd jeg ikke lete mer å bestilte fra alphacool :p alt er på tysk så jeg forstod ikke 10% av hva jeg gjorde, men først etter at jeg hadde bestillt så jeg at man kunne velge Engelsk som språk :blush: Noen som har erfaringer med denne butikken ? valgte betalingsmetode: Vorkasse dette oversatt av siden ble til Money payment... håper dette var oppkrav....

Lenke til kommentar
du kan stille det på engelsk ;)

6845736[/snapback]

Var jo det jeg fant ut etter at jeg hadde bestillt :thumbdown:

Håper den er bestillt nå da og ikke bare venter på at jeg skal betale inn 250kr på en konto :hmm:

Har du erfaringer selv med denne shopen ?

Edit: Hvor kjøpte du din plate? Du kjøpte den sikkert før Netshop (beste butikken ever) sluttet å selge ?

Endret av Diddern
Lenke til kommentar

Date of order: Monday, 11. September 2006

Items:1

Sum: 29,57 EUR Order status:Processing

Ble dyrt men nå ser det ut som den flytter på seg :p håper jeg får den før jeg glemmer den eller bruker opp lønna mi på noe anna dritt :p

Kommer til å være fattig fremover pg. e6600 som kommer i morgen :w00t: men det er værdt det :love:

Lenke til kommentar

bestillte akkurat derfra jeg og :thumbup: *damn, kunne jo har bestillt ilag delt frakta* :!:

1 x CAS WIN AC Ryan Acryl Panel 3mm,UV-rot-11,98 EUR

2 x WIN AC Ryan Acryl Panel 5mm,UV-Green:27,42 EUR

1 x 120x120x25 Aerocool Fan Turbine1000s:11,12 EUR

Sub-Total: 50,52 EUR

German Logistics Systems (Delivery to NO : 6.45 kg): 18,10 EUR

Total: 68,62 EUR

:dribble:

men 6.45kg :hmm::hmm: wOOt :ohmy: ja er vell ikke noe og gjøre m d da..

btw noen som hvet ca. hvor lang tid det går før man får det eller ?? :hmm:

Lenke til kommentar

HeHe... når du først bestillte så skulle du ha halve butikken? :p:cool:

aner ikke hvor lang tid det tar, men når jeg bestillte varer fra Canada så tok det litt over en uke :D da jeg fikk hente lappen lå også "reise loggen" med hvor jeg kunne se at den hadde gått fra Torronto til Utha så til Miami og derfra over til england og fra england over til Oslo og hit på postkontoret i Asker, Derretter så rotet posten det til og sendte den til Kragerø...

Så de kan være kjappe hvis de vil ;D

Lenke til kommentar
HeHe... når du først bestillte så skulle du ha halve butikken? :p  :cool:
:!: :!: :!:

aner ikke hvor lang tid det tar, men når jeg bestillte varer fra Canada så tok det litt over en uke :D da jeg fikk hente lappen lå også "reise loggen" med hvor jeg kunne se at den hadde gått fra Torronto til Utha så til Miami og derfra over til england og fra england over til Oslo og hit på postkontoret i Asker, Derretter så rotet posten det til og sendte den til Kragerø...

Så de kan være kjappe hvis de vil ;D

6853502[/snapback]

en uke var jo ikke lenge da ... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...