VikinGz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hei... satt og så på ukens tilbud på psdata.no da tenkte jeg som så... for ett tilbud over 44tusen for en dings som overfører lyd og bilde trådløst til ett annet rom... http://psdata.no/ps.asp?it=105265 dette må da være feil. Viss ikke kjøp den på lidl for 400kr Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hei... satt og så på ukens tilbud på psdata.noda tenkte jeg som så... for ett tilbud over 44tusen for en dings som overfører lyd og bilde trådløst til ett annet rom... http://psdata.no/ps.asp?it=105265 dette må da være feil. Viss ikke kjøp den på lidl for 400kr 6843612[/snapback] hahahhahahahahaha :!: :!: bestiller en jeg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Verdt mer enn enn en tvtuner til en dvd og en diger tv... da er vell poenge litt borte må jeg si Lenke til kommentar
valentino Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 dette må da være feil. Viss ikke kjøp den på lidl for 400kr 6843612[/snapback] Kan jo hende denne overfører enormt mye bedre bilde og lyd enn den du får på Lidl. Eller det kan være at de forsøker å prise seg inn på snobbsegmentet i befolkningen. Du vet, de som må ha det dyreste uansett slik at de kan skryte til sine omgivelser. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 dette må da være feil. Viss ikke kjøp den på lidl for 400kr 6843612[/snapback] Kan jo hende denne overfører enormt mye bedre bilde og lyd enn den du får på Lidl. Eller det kan være at de forsøker å prise seg inn på snobbsegmentet i befolkningen. Du vet, de som må ha det dyreste uansett slik at de kan skryte til sine omgivelser. 6843656[/snapback] Enormt? Ehh.. er biligere å skaffe seg dobbelt opp av alt istede... så vet ikke helt jeg... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 dette må da være feil. Viss ikke kjøp den på lidl for 400kr 6843612[/snapback] Kan jo hende denne overfører enormt mye bedre bilde og lyd enn den du får på Lidl. Eller det kan være at de forsøker å prise seg inn på snobbsegmentet i befolkningen. Du vet, de som må ha det dyreste uansett slik at de kan skryte til sine omgivelser. 6843656[/snapback] Har vel ikke fått snobb-følelse av trust. Det er vel begrensa hvor bra kvalitet du kan få med dagens teknologi. DVD er jo ikke så imponerende. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Må jo værra feil! Altså, det står jo ingen info om produktet heller. Så må jo være noe med deT? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 De har retta prisen nå Nå koster den under 500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå