Hind Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei. Jeg strever med å finne 1gb minnekort til den mobilen her..er det utsolgt over alt? står bare ubekreftet på alle webshop jeg har sjekka. Syntes det var en flopp av SE å lanser K800i uten dugende dekning av minnekort til den. Det er nesten at jeg vurderer å kvitte meg med min å gå til anskaffelse av Nokia N73. Mvh. Hind Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 lurer på det samme...kjøpte k800i for 2 dager siden...trenger ett minnekort allerede Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ja de ryker fort. Problemet er at når butikkene får de inn, så forsvinner de med en gang til de som allerede har bestilt! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ja de ryker fort. Problemet er at når butikkene får de inn, så forsvinner de med en gang til de som allerede har bestilt! 6838689[/snapback] Prøvd ebay? Vet mange på utenlandske forum har fått tak i dem der Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Stoler ikke på det. Lest og hørt så mye rart der. Bedre å kjøpe fra en nettbutikk, og få det du betaler for. Lenke til kommentar
Hind Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter? 6839330[/snapback] Det finnes minnekort i den ritkige typen fra andre produsenter. Kingston, Twinmos, Sandisk osv. Du kan bruke disse, men jeg tror du mister garantien din hvis du bruker andre minnekort enn Sony's. (tror hvertfall Nokia har det sånn hvis man ikke bruker Nokias minnekort(?)) Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, Nokia bruker en åpen standard. MicroSD, MiniSD osv. SE mobiler støtter bare Sonys egne minnekort som Sony har utviklet selv. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter? 6839330[/snapback] Det finnes minnekort i den ritkige typen fra andre produsenter. Kingston, Twinmos, Sandisk osv. Du kan bruke disse, men jeg tror du mister garantien din hvis du bruker andre minnekort enn Sony's. (tror hvertfall Nokia har det sånn hvis man ikke bruker Nokias minnekort(?)) 6839712[/snapback] Anbefalt og påbudt er noe helt annet. Man mister ikke garantien ved å bruke en annen merke minnekort. Men hvis minnekortet sprenger/smelter o.l i mobilen med et annet merke enn Nokia, da fyker garantien. Lenke til kommentar
BlueRose Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter? 6839330[/snapback] Det finnes minnekort i den ritkige typen fra andre produsenter. Kingston, Twinmos, Sandisk osv. Du kan bruke disse, men jeg tror du mister garantien din hvis du bruker andre minnekort enn Sony's. (tror hvertfall Nokia har det sånn hvis man ikke bruker Nokias minnekort(?)) 6839712[/snapback] En bør velge minnekort fra SanDisk, da disse er de beste. Kingston har min mann og venninne mye problemer med! Lenke til kommentar
Replicator Nor Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Denne siden har 1gb kort inne. Men blir vel fort utsolgt. gsm.no Lenke til kommentar
Hind Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Se der ja! flotte greier..men litt overprisa synes jeg. Lenke til kommentar
Hind Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Se der ja! flotte greier..men litt overprisa synes jeg. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Litt OT.. SE telefoner støtter da andre minnekort enn bare Sony's egne kort. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei. Jeg strever med å finne 1gb minnekort til den mobilen her..er det utsolgt over alt? står bare ubekreftet på alle webshop jeg har sjekka. Syntes det var en flopp av SE å lanser K800i uten dugende dekning av minnekort til den. Det er nesten at jeg vurderer å kvitte meg med min å gå til anskaffelse av Nokia N73. Mvh. Hind 6838255[/snapback] Komplett har 1gb kort på lager: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306340 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Litt OT.. SE telefoner støtter da andre minnekort enn bare Sony's egne kort. 6843855[/snapback] Det gjør de, men de støtte ikke annet enn MS-Duo, og M2. Altså Memorystick-typene som sony har for seg selv. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Komplett har 1gb kort på lager:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306340 K800i bruker dessverre ikke Memory Stick PRO DUO, men Memory Stick Micro.. og det er ganske så utsolgt over alt i verden, hvertfall Norge https://prisguiden.no/fritekst_sok....ro&search=S%F8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå