Straffa Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hjemmesiden er oppe Hjemmesiden til Gamer.no TDU club er oppe. Alle medlemmer må registrere seg med samme nick dere bruker i TDU. Tusen takk til Dr.Peedee som har laget denne siden til oss Kake er sendt i posten Link All informasjon hva som skjer i TDU klubben fremover vil bli postet på hjemmesiden. Det er derfor viktig at dere stikker en tur innom siden nå og da for oppdatering Turnering Vi kjører 4 spillere pr race. 2 av de beste avanserer. Hvis ikke alle 16 møter opp så kjører vi 3 spillere pr race og 2 beste går videre. Vi kjører 4 ganger. De 2 beste som avanserer er de 2 som vil få mest poeng løpet av 4 runder. Da skal vi ha igjen 8 spillere som kjører sammen i et semi-finale løp. Semi-finale løpet kjøres på en annen bane (Samme bane som finaleløpet) Semi-finaleløpet kjøres 1 gang. De 4 beste avanserer til finale løpet. Finaleløpet kjøres også kun 1 gang og deretter kåres vinneren. Angående poeng så vil kun de som kjører i mål få tildelt poeng. Det går 8? sekunder etter at første mann er i mål til at spillet er over. Skulle det vise seg at etter 4 runder spilt og det er kun 1 spiller i gruppa som har poeng så vil det bli omkamp på den 5 runden. Vinneren av gruppen vil da IKKE kjøre den 5 runden. Første spiller som kommer i mål i 5 runde vil da avansere sammen med den andre vinneren i gruppen til semi-finalen. Vi avtaler hvem baner og klasse som skal kjøres slikt at disse kan øves på i forkant Vi kan jo ha en slik turnering 1 gang i uka *** Folk som er inaktive eller ikke møter opp i klubbmøtene minst 1 gang pr måned vil bli sparket slik at andre ivrige TDU spillere kan overta plassen *** Alle medlemmer må helst ha "open NAT" Ellers kan vi få problemer med å få folk til å joine servere/snakke over live. For å finne ut om du har open NAT eller ikke gå til denne linken her Link Uoffisiell Gamer.no club Avanore, Dr Peedee, Ancient Future, Dooflame, Eddien, Fettgnomen, Fileri Jarba, Kingleh, Skiern, Gaz West, Snjo, Spillarkivet, Suprsimn, This is thomas, U5stabil Endret 27. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Glimrende idé! Støtter dette 100 prosent. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Glimrende idé! Støtter dette 100 prosent. 6837750[/snapback] De må ordne klubb systemet i spillet snart Da skal det bli morro Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 kommer til å melde meg inn når jeg får skaffa spillet til uka. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg vil være med i klubben jeg GT: JcK360 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Virker som at det er mange som spiller dette spillet så vi burde få til en ganske stor klubb. Nå må vi bare vente til systemet er oppe igjen så må vi starte klubben Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg vil også være med! ^^ Har vi et navn? Hvis ikke kan vi komme med forslag i denne tråden! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Fant ut av tv'en min var ok med 60Hz selv om jeg skrev i en annen tråd at den ikke likte det, så da kommer jeg til å kjøpe spillet til uka, og vil også gjerne vær med i klubben. Gamertag: Janvmoen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 va vill det si og vere med i en `Klubb`? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Pacific club er den klubben som det ser ut til at det er enighet om skal bli Gamer.no klubben. Får håpe Presidenten i klubben er enig i det da.... 8 medlemmer, norske alle tror jeg. President i klubben er gamertag:Zombie Martin. Kanskje han kan prøve å legge til noen invite, funker ikke hos meg enda iallefall. Dere kan høre med han på Live. Tror ikke han er her inne på gamer.no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 haha skal han vere president? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 haha skal han vere president? 6839011[/snapback] Hmm, hvordan skal man tolke den.. Fikk en litt dårlig følelse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hehe.. neida går sikkert bra det du Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Skal en ikke-gamer.no-gamer være president for gamer.no-klubben? ^^ Jeg synes selv navnet burde sagt noe om Gamer.no. Endret 10. september 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Samme for meg hvem skal er president eller ikke. Men kanskje lurt å ha noen som faktisk er fra forumet Noen som vil være president? Navn forslag? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Blir litt uoversiktig i den andre tråden hvem klubb som skal være offisiell gamer.no klubb 6836349[/snapback] Uoffisiell Gamer.no-klubb, mener du vel? Vi i Gamer.no har i hvert fall aldri godkjent eksistensen av en slik klubb, og har heller ikke fått noen forespørsel om det. Fint hvis dette endres. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Uoffisiell Gamer.no-klubb, mener du vel? Vi i Gamer.no har i hvert fall aldri godkjent eksistensen av en slik klubb, og har heller ikke fått noen forespørsel om det. Fint hvis dette endres. 6839401[/snapback] Ok. Mente uoffisiell klubb Ser ut som serverene er oppe igjen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Eg er gjerne med i ein (u)offisiell gamer.no bilklubb. Reknar med at TDU ligg i postkassen imorgon tidleg Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Eg er gjerne med i ein (u)offisiell gamer.no bilklubb. Reknar med at TDU ligg i postkassen imorgon tidleg 6840940[/snapback] Flott! Vi må bare få noen til å starte den hehe. Noen som tar ansvaret? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er det mykje arbeid? Gledar meg - og håpar virkelig at spelet er i postkassen når eg vaknar imorgon. Har ei ferieveke igjen fra i sommar - har maila sjefen om at eg tar ein feriedag imorgon, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå