Gå til innhold

Huset til LAN-verten og den nye PC'n min i flammer


Torjus

Anbefalte innlegg

Da var den nye PC'n, linkinga jeg var på, huset til LAN-verten og alle de andre sine maskiner brent opp i flammer :cry:

 

Helt sykt!

 

Jeg hadde vært på linkinga en dag, og på kvelden så var jeg i bursdagsselskap hos en kamerat. Plutselig fikk jeg telefon fra en av dem som linker at det hjemmelagde kabinettet mitt er i brann og noe sånt, jeg trodde han bare kødda så jeg sa "jajaja, greit, ha det".

 

Noen minutter senere så sa bursdagsbarnet "Det brenner på møskeland" (der vi linket)

 

Da fikk jeg sjokk og hoppet opp sofaen og løp ut. (Han jeg var i bursdag hos bor slik at man har utsikt over hele kommunen) Der så jeg huset i full fyr, masse røyk og flammer.

 

Jeg hopper opp på mopeden og kjører ned, der ser jeg 2 brannbiler, politibiler, ambulanse og masse folk.

 

Jeg løper hit til første politimannen og spør om alle er OK, og det var de. Alle hadde kommet seg ut - heldigvis.

 

Akkurat i det jeg skulle til å gå videre så hørte jeg politimannen sa til kollegaen:

"Det brenner så mye nå at det er ikke mulig gjøre noe".

 

Hele taket og så godt som hele første etasjen brant.

 

Han ene som var med å linket sa at det var faren som hadde laget en frityrgryte eller noe sånt, og den hadde visst sprengt eller tatt fyr.

 

Minutter etterpå så måtte de som linket løpe ut av vinduer, dører og få ut resten av personene som var i huset, heldigvis fikk de alle sammen ut.

 

Det er som er veldig kjipt nå er jo at familien til de vi linke hos ikke har et hus å bo i lengre, håper de har god forsikring.

 

Selv så mistet jeg jo min få uker gamle PC og det hjemmelagde kabinettet mitt som er priceless.

 

:(

 

2 bilder:

post-42881-1157849569_thumb.jpg post-42881-1157849578_thumb.jpg

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det PCen din som tok fyr?

 

Edit: Altså, var det PCen din som startet brannen.

6835796[/snapback]

 

  Startet trolig på kjøkkenet

- Vi pøste ut en tank da vi kom. Vi hadde vann, men for lite. Det hadde imidlertid ikke noe å si for utfallet for huset. Den eneste betydningen var at det kunne stått litt mer igjen av huset i dag, men det var helt ødelagt, sier Torkildsen til fvn.no søndag morgen.

 

Trolig startet brannen i en gryte som var gjenglemt på komfyren, ifølge operasjonsleder Austad.

 

http://www.fvn.no/nyheter/lister/article397100.ece

Lenke til kommentar
Var det PCen din som tok fyr?

 

Edit: Altså, var det PCen din som startet brannen.

6835796[/snapback]

 

  Startet trolig på kjøkkenet

- Vi pøste ut en tank da vi kom. Vi hadde vann, men for lite. Det hadde imidlertid ikke noe å si for utfallet for huset. Den eneste betydningen var at det kunne stått litt mer igjen av huset i dag, men det var helt ødelagt, sier Torkildsen til fvn.no søndag morgen.

 

Trolig startet brannen i en gryte som var gjenglemt på komfyren, ifølge operasjonsleder Austad.

 

http://www.fvn.no/nyheter/lister/article397100.ece

6835934[/snapback]

Haha, jeg kan jo nesten se flammene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...