rag-fo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Samsung SGH_D900, er ikke så vidt jeg vet tilgjengelige i noen Norske (nett)butikker enda. Jeg må ha ny tlf midt i neste uke og det blir Samsung x820, eller D900. D900 er jo ca 1 tusenlapp dyrere og jeg lurer på om noen her har erfaringer med denne. Lurer på å kjøpe den fra Pixmaia i Frankrike. Noen som har erfaringer i så måte? Eneste bakdelen med dette er vel da at manual er på Fransk. Men den kan vel lastes ned fra Samsung på Norsk etter hvert. Menyer i selve telefonen kan stilles til Norsk (etter hva jeg har hørt)? Men som sagt. Ute etter erfaringer med Pixmania og denne telefonen. Endret 9. september 2006 av rag-fo Lenke til kommentar
kev Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Pixmania må, etter det jeg har skjønt, forholde seg til norske lover når det gjelder reklamasjon, ettersom de presenterer seg og selger mobilen i norsk språkdrakt. Ellers tror jeg ikke mobilen har norsk språk, i alle fall ikke æ-ø-å i SMS - selv om jeg vet flere mobiler som står markert som "Menyer på engelsk" hos Pixmania faktisk har norsk som språkvalg. Grunnen er at om den hadde det, da ville vel flere norske nettsteder solgt den? Pixmania er et fransk-eid selskap som har kontorer og lager i Paris. Prisen du ser på websiden er med norsk mva, men du betaler kun frakt + prisen minus mva til Pixmania. Moms og andre avgifter betaler du (i cash) til de som leverer pakken på døra (DHL). Jeg fant en del tilbakemeldinger på Pixmania i webshopguiden, til dels dårlige men også noen som har smertefri erfaring med de. Vurderer de selv.. tenker også på D900 Her er forøvrig en test og god gjennomgang av telefonen; http://www.mobile-review.com/review/samsung-d900-en.shtml Endret 11. september 2006 av kev Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Pixmania må, etter det jeg har skjønt, forholde seg til norske lover når det gjelder reklamasjon, ettersom de presenterer seg og selger mobilen i norsk språkdrakt. Ellers tror jeg ikke mobilen har norsk språk, i alle fall ikke æ-ø-å i SMS - selv om jeg vet flere mobiler som står markert som "Menyer på engelsk" hos Pixmania faktisk har norsk som språkvalg. Grunnen er at om den hadde det, da ville vel flere norske nettsteder solgt den? Pixmania er et fransk-eid selskap som har kontorer og lager i Paris. Prisen du ser på websiden er med norsk mva, men du betaler kun frakt + prisen minus mva til Pixmania. Moms og andre avgifter betaler du (i cash) til de som leverer pakken på døra (DHL). Jeg fant en del tilbakemeldinger på Pixmania i webshopguiden, til dels dårlige men også noen som har smertefri erfaring med de. Vurderer de selv.. tenker også på D900 Her er forøvrig en test og god gjennomgang av telefonen; http://www.mobile-review.com/review/samsung-d900-en.shtml 6842440[/snapback] Jeg fikk min idag! Kjøpte på ebay for xxxxkr Super telefon.. Endret 21. september 2006 av MeSs Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg fikk min idag! Kjøpte på ebay for *noen penger* Super telefon.. 6887439[/snapback] Link? Endret 21. september 2006 av Dubster Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg fikk min idag! Kjøpte på ebay for xxxxkr Super telefon.. 6887439[/snapback] Link? 6887903[/snapback] www.ebay.com Pass på at selger har mye god feedback (100+) og at det ikke er en dummy tlf.. Endret 21. september 2006 av MeSs Lenke til kommentar
sim1us Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 MeSs: har mobilen din æ-ø-å ? vurdert selv å bestille derifra men er så kjett hvis den ikke har det Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 MeSs: har mobilen din æ-ø-å ? vurdert selv å bestille derifra men er så kjett hvis den ikke har det 6890700[/snapback] Ja, når T9 er av Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har den norsk som språk i menyene?? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har den norsk som språk i menyene?? 6942133[/snapback] nei, ikke før norsk firmware er gitt ut Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 En kamerat har kjøpt seg den men vet ikke hvor. Kan sjekke opp om noen er interressert? Lenke til kommentar
frodegb Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 kommer det norsk firmware til denne som man kan legge inn selv? Lenke til kommentar
j_e Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Samsung SGH_D900, er ikke så vidt jeg vet tilgjengelige i noen Norske (nett)butikker enda.Jeg må ha ny tlf midt i neste uke og det blir Samsung x820, eller D900. D900 er jo ca 1 tusenlapp dyrere og jeg lurer på om noen her har erfaringer med denne. Lurer på å kjøpe den fra Pixmaia i Frankrike. Noen som har erfaringer i så måte? Eneste bakdelen med dette er vel da at manual er på Fransk. Men den kan vel lastes ned fra Samsung på Norsk etter hvert. Menyer i selve telefonen kan stilles til Norsk (etter hva jeg har hørt)? Men som sagt. Ute etter erfaringer med Pixmania og denne telefonen. 6832352[/snapback] jeg kjøpte mobil på pixmania og det sto at menyspråke var på engelsk. jeg fant ut at det var engelsk og fransk. over 800kr i frakt måte jeg betale. Lenke til kommentar
son90 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har den norsk som språk i menyene?? 6942133[/snapback] nei, ikke før norsk firmware er gitt ut 6942907[/snapback] firmware, hva er det engeltlig? er det slik at man kan bare laste ned norske innstillinger på en nettside uten at det koster noe? Så bare innstallerer man det selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå