Eirikk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, jeg skal på fest i kveld og jeg har fått i oppgave å ta med meg musikk, og jeg lurer da på om jeg kan noe bra musikktips fra dere. Norske og svenske er alltid en hit på fester, men litt annet også. Kan dere hjelpe meg? Takker for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvis du har tenkt og laste ned denne musikken så er det bare og søke etter cder med dette. Søk på fest du Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nesten alt av Røyksopp er bra, norsk partymusikk. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=17...6758&q=milk+inc Kul party sang Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ToyBox, Black Debbath og Blood Brothers. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Three 6 Mafia feat. Lil Flip-Ridin' Spinners Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kiss, AC/DC samt diverse Schlägers frå Van Halen osv. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det er ikke party hvis ikke Vitecliff - Nummer 1 er på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå