iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg prøvde nettopp å bruke et attachment omigjen, altså det lå i kontrollpanel under vedlegg der. Jeg prøvde både å lage en billedlinke direkte til den linken jeg fant på bilde, men det fungerte ikke, grunnet dynamisk link og jeg prøvde å bruke attachmentIDen som ble brukt i den opprinnelige posten. Men ingenting fungerte for å bruke bilde omigjen. Noen som kunne fortelle meg hvordan uten at jeg måtte laste opp igjen filen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jepp, dette er irriterende, jeg har flere ganger tenkt at med "attachmentsfunksjonen" er det vel mulig å bruke den samme linken i flere innlegg, men neida. Dette er noe som absoluttt bør gjøres noe med Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 bruk www.imageshack.us i stade. Da ligg bildene dine der for alttid, veit jo aldri når dette forumet går ned. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er ikke verre enn at du poster en link til filen/bildet istedetfor linken inni en [img']-tag. Men det hadde absolutt vært greit å kunne bruke [attatchmentid']-taggen om igjen. Etter det jeg har prøvd så fungerer den kun i den ene tråden den ble opplastet i. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Er det noen spesiell grunn til at man ikke kan bruke attachmentsene omigjen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen spesiell grunn til at man ikke kan bruke attachmentsene omigjen? 6974724[/snapback] Grunnen er at utviklerene ikke har laget en veldig god attatchments implementasjon per i dag.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen spesiell grunn til at man ikke kan bruke attachmentsene omigjen? 6974724[/snapback] Grunnen er at utviklerene ikke har laget en veldig god attatchments implementasjon per i dag.. 6995645[/snapback] Og dette er meget vanskelig for dere å gjøre noe med? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er et stort system så det vil ta tid å forbedre akkurat den biten ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg