Gå til innhold

Hva feiler forumet!?


Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med forumet en stund nå, henger seg nå jeg laster ned ny side pluss

det kan gå treigt. Dette kommer og går, og det er bare her jeg har problemer.

 

Er forumet ustabilt? Er det bare jeg som har dette problemet?

 

4 gangen jeg prøver å legge inn emne.... :!:

Litt merkeli overskrift, men uansett hva jeg skreiv så klaget den på 3ords-regel eller noe lignende...

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siste uka har jo forumet hatt problemer daglig,ja opptil flere ganger daglig.

som feks i dag,hva er problemet??

6902631[/snapback]

amobil.no som har gode lesertall og trafikk som skaper litt problemer for forumserveren.

6903398[/snapback]

 

OK,men regner med at dere ikke kan være bekjent av å ha et forum som ikke klarer å takle sine besøkende, det er vel på tide å utvide serverparken en del da :)

Det er iallefall utrolig slitsomt dette, spesielt når du skriver et inlegg og når du så poster det får du " forumet opplever nedtid,prøv senere" :nei:

Lenke til kommentar
OK,men regner med at dere ikke kan være bekjent av å ha et forum som ikke klarer å takle sine besøkende, det er vel på tide å utvide serverparken en del da  :)

Det er iallefall utrolig slitsomt dette, spesielt når du skriver et inlegg og når du så poster det får du " forumet opplever nedtid,prøv senere"  :nei:

6903596[/snapback]

Det står vist servere klar, de er bare ikke blitt flyttet enda til de nye serverene hvis jeg forsto drift korrekt :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...