Newman Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Trenger ett nytt skjermkort, men har agp på det hovedkortet jeg har nå så da må det også byttes ut... Har en xp 3700+ cpu, socket 939 som jeg skal beholde. Skal bruke MAX ca 3000 på alt, og det skal kunne kjøre Oblivion på høy grafikk, Conan når det kommer, samt alle spill som kommer til neste år. Tenker jeg oppgraderer til dx10 system med Vista til neste jul ca. Har hatt Hk fra 1200 til rundt 500-lappen uten å ha merka så stor forskjell.... Har det blitt større forskjell mellom korta, eller holder det med ett basic hk til 500 uten så mye stæsj? Er helt ute å kjører når det gjelder skjermkort... Gt, Gs, Gtx, Gto, Xt, Xtx. osv. Så masse forskjellig å velge i. Har litt lyst på ett ati kort denne gangen, men hvis nvidia har like bra eller bedre kort til en billig penge så kan jeg godt kjøpe det. Må ha støtte for 2 skjermer... Fant 2 like kort på Shg, men er 1000 kr forskjell! Hvorfor det? ATI Radeon X1900GT, 256MB GDDR3, VIVO, Dual DVI, PCI-Express, Full Retail (2700 kr MSI) RX1900GT-T2D256E, Radeon X1900GT, 256MB GDDR3, TV-Out, Dual-DVI, PCI-Express, Full Retail (1800 kr Sapphire) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå