Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Topic sier det meste. Hvordan var ditt første kyss? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var rundt 15 år da jeg fikk mitt første kyss. Dette var i forbindelse med en lek. Nesten som flasketuten peker på, bare som poker. Da satset vi kyss, klining , tafsing etc. Og vi hold på med dette spillet en gjeng en god stund :!: Da jeg begynte å drikke og feste ble det en gooo del mer klinings ja Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Mitt først kyss husker jeg ikke , eller mitt først ordentlige var 5. klasse det var vått og klissete. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hadde mareritt om det en ukes tid før. Hadde jo bestemt dato og klokkeslett Drømte at jeg jeg og kjæresten min (5.klasse) skulle kysse. Rett etter kysset så tørket jeg av meg det og sa "æsj"... Alle jentene lo osv Det gikk bra da Nervøs, men det gikk.. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hadde mareritt om det en ukes tid før. Hadde jo bestemt dato og klokkeslett Drømte at jeg jeg og kjæresten min (5.klasse) skulle kysse. Rett etter kysset så tørket jeg av meg det og sa "æsj"... Alle jentene lo osv Det gikk bra da Nervøs, men det gikk.. 6821271[/snapback] Noe av det samme var med meg, bare uten mareritt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var vel på barneskolen da kyss, klapp og klem var greia på bursdagene. Jeg og Veronica klinte om kapp med hver vår lille gutt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var vel de typiske "nødt eller sannhet" greiene, eller som Hanne sier, "Kyss,klapp og glem" som regjerte på bursdager osv. Var vel der det startet. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Jeg husker ikke når, jeg husker ikke hvordan, jeg husker ikke med hvem. Det var på barneskolen en eller annen gang, så det er en liten stund siden. Edit: Jeg regner med at barnehagekjærester ikke regnes med i denne sammenheng. Endret 7. september 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 2. klasse på barneskolen. Var vel 7 år da. Jeg startet tidlig. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Heh. Kyss, tja, det var vel "kysseleken" en gang i barnehagen. Var faktisk et par jenter jeg ikke var redd for Men tungekyss som jeg husker var faktisk ikke før sommerferien etter 10. Var litt påvirka, men bare 3 øl eller no. Jenta lå på bakken, og hele gjengen dreiv og slækkan på sletta der. "Kom hit" sa a. Trodde hu sku hviske no til meg, men jeg blei dratt ned til et heller overraskende tungekyss. Føltes dessverre ganske unaturlig fordi jeg og en annen kompis prøvde å spleise en siste kompis som likte jenta med hu som kyssa meg. Det var litt dumt. Men kyss er digg Lenke til kommentar
yuffie Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Første kyss husker jeg ikke, men "tungekyss" derimot. ehh..var på sånn overnattingstur langt pokkers inni skauen med klassen(9'ende tror jeg det var) Jeg hadde aldri kyssa med tunga før, så en kompis av meg spurte om jeg ville prøve, og jeg sa ja forde dette måtte prøves ut ( vi kjente værandre godt, så det var okey) hehe, jeg var ganske nervøs også tror jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Satt i en sofa sammen med ett par venner, plutseli sier hu ene "kyss meg", hvorfor ikke? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 I det som da het 0. klasse, var vel nettopp fylt seks år. «Kjæresten» min dro meg med inn på gutte- eller jentedoen, husker ikke helt, og så kysset vi. Ah, så romantisk. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var vel de typiske "nødt eller sannhet" greiene, eller som Hanne sier, "Kyss,klapp og glem" som regjerte på bursdager osv. Var vel der det startet. 6821347[/snapback] Jepp. Kan ikke huske nøyaktig tid/sted/person, men det var nok mer eller mindre på oppfordring av andre gjennom en eller annen lek. Tungekyss derimot, var første gang med kjæresten min i 4. klasse. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Første kyss husker jeg ikke, men første gang jeg klinte. Ah. Det var på kino med den peneste jenta i klassen over meg, kan ikke ha vært eldre enn 11-12 år. Lenke til kommentar
................... Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Så er da ikke du så gammal heller da ifølge profilen din Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg var 8 og lekte James Bond med nabojenta hos mormoren min. 3 Lenke til kommentar
................... Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå