Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var rundt 15 år da jeg fikk mitt første kyss. Dette var i forbindelse med en lek. Nesten som flasketuten peker på, bare som poker. Da satset vi kyss, klining , tafsing etc. Og vi hold på med dette spillet en gjeng en god stund :!: Da jeg begynte å drikke og feste ble det en gooo del mer klinings ja :blush:

Lenke til kommentar
Hadde mareritt om det en ukes tid før. Hadde jo bestemt dato og klokkeslett :p

Drømte at jeg jeg og kjæresten min (5.klasse) skulle kysse. Rett etter kysset så tørket jeg av meg det og sa "æsj"... Alle jentene lo osv :p

 

Det gikk bra da :p Nervøs, men det gikk..

6821271[/snapback]

 

Noe av det samme var med meg, bare uten mareritt. :p

Lenke til kommentar

Heh. Kyss, tja, det var vel "kysseleken" en gang i barnehagen. Var faktisk et par jenter jeg ikke var redd for :D

 

Men tungekyss som jeg husker var faktisk ikke før sommerferien etter 10. Var litt påvirka, men bare 3 øl eller no. Jenta lå på bakken, og hele gjengen dreiv og slækkan på sletta der. "Kom hit" sa a. Trodde hu sku hviske no til meg, men jeg blei dratt ned til et heller overraskende tungekyss. Føltes dessverre ganske unaturlig fordi jeg og en annen kompis prøvde å spleise en siste kompis som likte jenta med hu som kyssa meg. Det var litt dumt. Men kyss er digg :love:

Lenke til kommentar

Første kyss husker jeg ikke, men "tungekyss" derimot.

ehh..var på sånn overnattingstur langt pokkers inni skauen med klassen(9'ende tror jeg det var)

Jeg hadde aldri kyssa med tunga før, så en kompis av meg spurte om jeg ville prøve, og jeg sa ja forde dette måtte prøves ut :p( vi kjente værandre godt, så det var okey)

hehe, jeg var ganske nervøs også tror jeg :p

Lenke til kommentar
Var vel de typiske "nødt eller sannhet" greiene, eller som Hanne sier, "Kyss,klapp og glem" som regjerte på bursdager osv.

 

Var vel der det startet.

6821347[/snapback]

 

Jepp. Kan ikke huske nøyaktig tid/sted/person, men det var nok mer eller mindre på oppfordring av andre gjennom en eller annen lek. :)

 

Tungekyss derimot, var første gang med kjæresten min i 4. klasse. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...