Økonom Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nåh, hva synes dere? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=627945 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Som alltid MEGET imponerende Økonom Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Virkelig pent Økonom, og den rotary kompressoren der er bare rå Nå vil vi snart ha en cascade av deg Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har så "mye" peiling på slike ting som dette. Men den tynne kobber tråden-tingen som du har tvinnet rundt slangen hva er den/brukes den til? Mulig det er et lite rør eller noe slikt, men ikke så lett å se på bilde. Frankie Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er kappillærrøret. Det er det gassen går i retur i fra evapen, som er den som blir veldig kald. Lengden på det er en av faktorene som avgjør hvor kald den blir og hvor mye effekt den tåler. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er kappillærrøret. Det er det gassen går i retur i fra evapen, som er den som blir veldig kald. Lengden på det er en av faktorene som avgjør hvor kald den blir og hvor mye effekt den tåler. 6838565[/snapback] Hehe, den flytende gassen går til evapen fra cap-tuben, og den evaporerte gassen går i retur i suction-linen (det tykke røret cap-en er tvinnet rundt). Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Så gassen går fra det tynne røret kjøler ned prosessoren, og retunerer i det tykke røret, slik jeg forstår det (riktig?). Frankie Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Takker Det stemmer, frank_jarle Det blir nok cascade snart ja, hehe, men skal prøve å skaffe meg et par kraftigere kompressorer før jeg starter. Og jeg skulle ha tjent litt penger også.. Hvis jeg får tak i R404A eller R507 snart, mekker jeg en SS og selger før jeg starter med cascade, så jeg tjener litt. Endret 12. september 2006 av Økonom Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Virkelig imponerende. Liker når folk klarer å lage såpass bra utstyr til en relativt billig penge. Fristende å lage en slik selv. Men må nok tilegne meg en del kunnskap først i såfall. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hmm hvilket annet utenlask forum har jeg sett deg med akkurat samme bildene for en stund tilbake ? Postet du der først eller ? Edit: Skulle ønske jeg hade et lite snekker verksted der ejg kunne driver med div. proskjeter Endret 23. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Så ikke den kommentaren før nå.. sorry, men det var på XS Link i signaturen min. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Likte den load-testeren, hadde vært morro å prøvd den på forskjellige tørris/ln2-rør. Bra arbeid forresten, selv om jeg ikke har det fnugg av peiling på fasekjølere ... Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fint dette. Kunne vi få en innføring i hva de diverse delene er, og hva de gjør. En forklaring på maskineriet ville vært strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå