SuperJan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hey Sitter nå og brenner veldig for å kjøpe Xbox360, og gleder meg egentlig bare til jeg gjør det=) Men er usikker på hvor jeg skal kjøpe fra.. Vil jo så klart kjøpe billigst mulig=) Skal da ha Premium pakken, og kjøpe med Saints Row. gamezone.no selger Premium pakka til 3099,-, og jeg kan så og si ingen andre webshoper i hodet. Så veit ikke hvor jeg skal se Noen som har noen tips til hvor det blir billigst? Xbox360 Premium Saints Row og da pluss frakt regner jeg med;P På forhånd takk! Mvh, Janse.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Elkjøp er nok billigst på Xbox 360, da man får premium for ca 3000KR, og da slipper man frakt Regner med at Saints Row ikke er noe dyrer på elkjøp heller Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Elkjøp er nok billigst på Xbox 360, da man får premium for ca 3000KR, og da slipper man frakt Regner med at Saints Row ikke er noe dyrer på elkjøp heller 6813345[/snapback] Elkjøp har ikke Saint`s Row og ser ikke ut til at de får det inn heller. Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvis du absolutt ikke må ha premium så selger Siba core maskinen for 1495kr forøvrig. En del penger å spare. Hvis du må ha harddisk osv så kan du jo prøve å regne på om det blir billigere å kjøpe ekstra utstyret ved siden av. 3000 er det billigste man finner 360 tror jeg noe sted. Men kommer nok en del diverse tilbud også snart. Ikke mange ukene siden Elkjøp solgte premium med Need for speed for samme prisen. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hmm, da er det det å vente.. Eller å kjøpe fra Elkjøp og finne Saints Row på ett billig sted.. Hmm Har veldig lyst på Xbox kjenner jeg =p Takk for svar!=) Janse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå