Goliath Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg trakk litt på litt ironisk på smilebåndet når en bruker postet et emne kl. 0957 om en nyhet, så hadde Gamer publisert samme nyhet kl.1003 med tilhørende post, stengte brukerposten og hendviste andre til den "offisielle" tråden. Trodde det var first come, first serve jeg Gjelder denne tråden Endret 6. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe..virker som om TST er på krigsstien "We are the moderators, all your tråder will be stengt, and your answers and opinions will be moved to our tråder ..." Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) hehe, er ikke noe nytt at Spill-delforumet har sin egen Sharia-lov Men fra revolver til vannpistol: vanlig praksis å stenge den sist opprettet tråd og hendvise til den første, evnt. la artikkelemner leve parallelt med lignende brukeremner.. Ex: Jeg fant en nyhet, lagde et emne om det. En måned senere, kommer HW og lager en nyhetsartikkel om det samme, lager sin artikkelemne, og stenge den originale posten med hendvising til den nettverket hadde opprettet? Endret 6. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nå har jo allerede TST svart på dette: Skjønner ikke helt hvorfor det var nødvendig å stenge tråden i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" får så å starte denne...... 6812909[/snapback] Vi hadde latt den andre ligge, hadde det ikke vært for at denne "offisielle" tråden ble opprettet nesten samtidig. Aktiviteten på den andre tråden var uansett ikke spesielt høy når den ble stengt. Det er unødvendig med to parallelle tråder om samme tema, og det er uaktuelt for oss å stenge artikkeltrådene som tilhører artiklene våre. Håper på forståelse for dette. Flere innvendinger rundt denne beslutningen kan tas direkte med meg, ikke i denne tråden. 6812935[/snapback] Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 HVilken rolle spiller det egentlig om en tråd blir stengt når det blir opprettet en ny offisiell en? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sleipinger heile gjengen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sleipinger heile gjengen. 6848701[/snapback] Ja, vi vil kun vårt eget beste. Ikke nok med det, men vi er muslimske nazister også som innfører sharia-lover og diktatur. Fra pøk til revolver. Ser ikke problemet med at en tråd blir stengt når det hadde kommt fire(?) knappe innlegg i den. Diskusjonen var ikke en gang kommet igang. Og når det da få minutter etter opprettes en lik tråd om det samme emnet i forbindelse med en artikkel må da det absolutt være en gyldig grunn. Personlig mener jeg at man må bruke skjønn og se på hvert tilfelle for seg selv. Her var det snakk om noen stakkarslige få innlegg. Om man er så prinsippfast at man tar seg nær av dette tror jeg man må begynne å tenke litt mer med skjønn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Teoretisk situasjon: Brukar OlePer oppretter ein tråd om spelet Age Of Something, diskusjonen går fram og tilbake. Etter ei veke kjem Gamer.no med ein artikkel om spelet og medfølgande tråd. Sett frå brukaranes synspunkt, er det lettare å finne informasjon om spelet ved å lese artikkelen på Gamer.no og så søke gjennom forumet etter ein tråd enn om du kan klikke på direktelinken i artikkelen til tråden der diskusjonen foregår? Eg ser ikkje problemet i å halde diskusjonen i tråden som er relatert til artikkelen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg trakk litt på litt ironisk på smilebåndet når en bruker postet et emne kl. 0957 om en nyhet, så hadde Gamer publisert samme nyhet kl.1003 med tilhørende post, stengte brukerposten og hendviste andre til den "offisielle" tråden. Trodde det var first come, first serve jeg Gjelder denne tråden 6813085[/snapback] Dette her gjør du: Send en PM til TST og si at din tråd ble opprettet først. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vårt publiseringssystem lager egne tråder for aktuelle saker, vi tar da følgelig å flytter samtalene over til den diskusjonstråden siden det er den det linkes til i artikkelen. Så ja, våre tråder blir da de "offisielle" for de aktuelle diskusjonsemnene. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Dette var bare et spørsmål fra min side, overholde ikke noe kritikk sådan. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg må si at jeg føler at praksisen er absolutt akseptabel, særlig med tanke på at Orresnei sier at det vil bli vist skjønn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det eg lurer på er om folk er interessert i diskusjonen eller kven som oppretta tråden diskusjonen foregår i. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fysj og fy, fæle forum! Tenk på alle stakkarene som bruker respons på egenopprettede tråder som grobunn for egoet sitt! Hva skal de gjøre med livet hvis de ikke kan få kred for å være fem minutter tidligere ute enn Gamer.no med å opprette en tråd som kan være med og kjempe om brukerne side om side med den det linkes til fra artikkelen, og kanskje avstedkomme to identiske diskusjoner på hvert sitt sted?! Hva med selvbildet til disse menneskene? Vi krever et svar! Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det eg lurer på er om folk er interessert i diskusjonen eller kven som oppretta tråden diskusjonen foregår i. 6857203[/snapback] Er nok personen som startet tråden som er mest interessant, særlig hvis en har mislikt denne fra tidligere tråder. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det eg lurer på er om folk er interessert i diskusjonen eller kven som oppretta tråden diskusjonen foregår i. 6857203[/snapback] Er nok personen som startet tråden som er mest interessant, særlig hvis en har mislikt denne fra tidligere tråder. 6867931[/snapback] Det jeg opplever er at det som regel går på tema fremfor person da jeg oppfatter moderatorene som meget objektive i forhold til hva som stenges Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Ja, vi vil kun vårt eget beste. Ikke nok med det, men vi er muslimske nazister også som innfører sharia-lover og diktatur.6849729[/snapback] Hva faen har muslimer med det her å gjøre? Jævlig irriterende å se at alt negativt blir automatisk forbindet med muslimer og Islam. [Edit] La til noen fine ord Endret 15. september 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Men er dette riktig tråd å diskutere dette i? Denne handler om at Gamer.no stengte ein tråd for å opprette ein offisiell tråd på emnet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Men er dette riktig tråd å diskutere dette i? Denne handler om at Gamer.no stengte ein tråd for å opprette ein offisiell tråd på emnet. 6868360[/snapback] Nei det var ikke rett tråd å diskutere det i, derfor er innleggene splittet ut i ny tråd; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=632554 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg