Neppe Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Nå er det på tide med en konkuranse her i OT-Baren. Vi presenterer "Jarmo Facts konkuransen" De fleste har vel fått med seg Jarmo Facts siden. Dette er jo så kalrt bare for gøy. Så fortsatt, hold dere innenfor rimelighetens grenser. Hva går konkuransen ut på ? 1. Alle får nominere sin egen Jarmo Fact, kun 1 per person. 2. Alle facts skal være innen rimelighetens grenser. 3. Etter 48 timer med nominasjon skal vinneren kåres. 4. Vinneren blir valgt av forumbrukere ved en poll, som også skal vare i 48 timer. 5. Alle kan være med, selv jarmo. 6. De skal være på norsk 7. De skal ikke bli alt for lange. Premie Vinneren skal få en T-skjorte med sin Jarmo Fact på Det er ønskelig at alle stemmer på den de mener er best, ikke på han som du kjenner best. Lykke til! Disse blir med videre. Jarmo tror ikke på Gud, Jarmo er Gud Jarmo > Chuck Norris Jarmo har den største trønderbarten sør for polarsirkelen! jarmo = true; Jarmo er, derfor er vi Jarmo opplever ikke damer, damer opplever jarmo Det var ikke Jesus som gikk på vannet, det var jarmo Jarmo er hard mot de harde Jarmo går ikke på lykkepiller. Lykkepiller går på Jarmo! Jarmo motbeviste relativitetsteorien ved å bøye tid og rom. Det finnes bare en forumgud og det er Jarmo Gud sa: "La det bli lys", og Jarmo skrudde på lyset. Jarmos kroppsveske blir solgt som narkotika. Jarmo for liten. Jarmo for stor. gud ville ha 12 dager til å lage Jorden, jarmo ga ham 6 Jarmo smiler ikke til verden. Verden smiler til Jarmo Én for Alle, Alle for Jarmo! jarmo hører ikke på musikk. Musikk hører på Jarmo Jarmos bart er det åttende underverk. Hva kom først, Jarmo eller egget? Jarmo spiser små barn til frokost. Du skal ikke misbruke Jarmo din Guds navn. Jarmo klarer og bruke et firkantet hjul Du skal ikkje slå Jarmo på leggen Disse blir desverre ikke med Det spøker ikke spøkelse over deg,det er bare Jarmo som overvåker deg Jarmo har bart Jarmo tror ikke på Gud, Gud tror på Jarmo På grunn av at jeg har stor respekt for aspstein så blir ikke denne med i avstemninga. Jeg synes den blir alt for lik. Du har sjansen til å finne på en ny Vis Jarmo skulle ha vært med i WoW, hadde han vært en lvl 90 Trøndersk Hunter Når Jarmo er ute så danser han fint. Jarmo fant opp ordet Noob Hadde jarmo vært spislig, hadde han vært en marmorkake Jarmo har den beste high-scoren i "real life". Jarmo har legskjegg Siden Jarmo er smart, vil Stephen Hawking virke så dum i forhold, at han vil trenge en hjelm. Jarmo er Headcleavers sønn. Bill Gates, Linus Torvalds og Steve Jobs får bare leve fordi jarmo trenger noe å le av Hvis Limecat og Clockspider skulle slåss, ville vinneren vært Jarmo. Den første skjela djevelen blir å kreve når verden går under Chuck Norris er Jarmos Aurgjelme Det er ingenting som heter ytringsfrihet på forumet, det er bare brukere på Jarmos liste som får snakke.. Jarmo gjennomgikk ikke 'Nam, 'Nam gjennomgikk Jarmo Jarmo bygde pyramidene Det finnes ikke død, bare jarmo. jarmo gir, jarmo tar. jarmo navn være lovet. Det finnes kun ett bud, tilbe jarmo og ingen andre. Endret 8. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det spøker ikke spøkelse over deg,det er bare Jarmo som overvåker deg Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mitt bidrag Jarmo tror ikke på Gud, Jarmo er Gud Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo lar seg ikke stoppe av en piggrokke Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo lar seg ikke stoppe av en piggrokke 6812802[/snapback] Jeg tror ikke den er så populær i disse dag, kan du finne på en annen ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo > Chuck Norris 6812812[/snapback] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo lar seg ikke stoppe av en piggrokke 6812802[/snapback] Jeg tror ikke den er så populær i disse dag, kan du finne på en annen ? 6812805[/snapback] Jeg kan ikke komme på en dag hvor den hadde passet bedre. Bruker jeg den om noen måneder har folk glemt hva en piggrokke er. Vi lar den stå, så får brukerene bestemme. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hmm, tror jeg skal tenke litt før jeg poster mitt forslag Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo doesn't go hunting.... JARMO GOES KILLING! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo doesn't go hunting.... JARMO GOES KILLING! 6812966[/snapback] Litt lik Chuck Norris sine ? Jaja, best you can do. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 - Chuck Norris er lille broren til Jarmo 6806678[/snapback] Ikke min da, men syns den var bra. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Veit ikke om denne er tatt men.. Jarmo moderer ikke på forumet, han ER forumet. Endret 6. september 2006 av Deemer Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg stemmer på SteffyBoy sin. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 - Chuck Norris er lille broren til Jarmo 6806678[/snapback] Ikke min da, men syns den var bra. 6813025[/snapback] Du må nokk komponere din egen Jarmo har stor tiss 6813177[/snapback] Alle veit jo det, men hold deg innen rimelighetens grenser. Jeg stemmer på SteffyBoy sin. 6813181[/snapback] Avstemningen har ikke engang startet Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo har stor tiss 6813177[/snapback] Alle veit jo det, men hold deg innen rimelighetens grenser. 6813189[/snapback] Syns det der var rimelig jeg, det er jo det beste komplimentet en mann kan få. og kun det beste er godt nok for en mann av jarmo's kaliber. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg stemmer på SteffyBoy sin. 6813181[/snapback] Avstemningen har ikke engang startet 6813189[/snapback] Det var jo bare for å få deg til å skrive den i førsteposten. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo har den største trønderbarten sør for polarsirkelen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jarmo lar seg ikke stoppe av en piggrokke 6812802[/snapback] Jeg tror ikke den er så populær i disse dag, kan du finne på en annen ? 6812805[/snapback] Det er den klart beste. Å ikke la den bli med i avstemningen blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg