phun-ky Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) dette er kanskje noe som kan virke sært fra min side, kan også være det at andre har tenkt på det samme. jeg er rimelig lei av å se emner om wordpress som kan mer eller mindre virke som rene supportemner.. istedenfor å fylle dette forumet med slike emner, kan det bli opprettet en egen kategori? eller bare å henvise dem videre til supportsidene til wordpress? en tanke? eller helt på jordet? Endret 5. september 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Man kan jo da risikere å måtte ha en egen Joomla-kategori også da... Men hva med å lage en egen CMS-kategori isteden? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 CMS-kategori-ideen er for så vidt ikke så dum, siden dette favner områder innen webutvikling som går over flere kategorier. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 ja, kunne være litt mere altomfattende enn å bare gjelde wordpress jeg stemmer for egen CMS kategori innenfor programmering! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) CMS-support passer vel heller bedre under programvare? Endret 5. september 2006 av dabear Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nja, vil ikke si det passer best i noen kategori som allerede finnes. Dessuten er det en slags webapplikasjon, i beste fall. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Forslag til forumet - flyttes til tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Så hva sier de høye sjefer til dette forslaget? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Trådens emnefelt burde oppdateres til det nye forslaget. Jeg vil forøvrig si at jeg støtter forslaget. @Lomz: Jeg vet at en av de høye sjefer, Ueland, har en ganske lang liste med tråder og svare på, jeg vil derfor anta at når dere ser et eller annet stort "raid" vil et svar være nært forestående. Jeg ga han en slags to-do liste her om dagen, men vet verken når eller hvor lang tid det vil ta for han og svare, snakke med forumstyret etc. før han kan begynne å svare på trådene. Så dere får bare smøre dere med tålmodighet. Endret 7. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Løsningen i denne saken har blitt dette forumet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke for å virke negativ, men utelukker dere ikke veldig mange systemer og brukere når dere velger å kalle kategorien "Bruk av PHP-programvare"? Syns det var lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Var ikke helt gjennomtenkt nei. CommunityServer er skrevet i bl.a. .ASP. Finner også flere alternativer som ikke er skrevet i PHP. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er enig. Denne kategorien er dessuten ganske inaktiv, og den ville nok få opp aktivitetsnivået om det ble en mer generell programvarekategori som dekket flere programmeringsspråk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette blir gjort noe med ganske snart, da det er oppe til vurdering i forumstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg