ovrebekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var og sto litt på vannski og ring forrige helg og tok en del bilder når en kamerat av meg prøvde seg. Begge bildene er tatt med Sigma 70-200mm objektivet som desverre blir alt for lite brukt for tiden. Det tar virkelig fine bilder de gangene jeg faktisk får bruk for det. Har sikkert 20-30 vanlige bilder, men det er jo hopp eller fallbilder som er morsomst så jeg legger ved de beste av dem. Sigma 70-200mm @ 105mm f2.8 1/4000s ISO 400 Sigma 70-200mm @ 150mm f4.0 1/5000s ISO 400 Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Stilige bilder, likte klart bilde nr 1 best, eneste jeg kan pirke på er at du ikke fikk med hele skien Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Stilige bilder, likte klart bilde nr 1 best, eneste jeg kan pirke på er at du ikke fikk med hele skien Takk for det. Utsnittet på bildene var ganske varierende. Det er utrolig vanskelig å holde kameraet i ro når båten suser avgårde på bølgene Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg synes du burde kutte bildene en god del, synes du viser mye unødvendig vann, også ser jeg du va litt uheldig med bakgrunnen på bilde to... ikke den beste redigeringen som kan bli gjort, men du får vel idèen om hva jeg vil fram til Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Takk for kommentar. Enig i at det så bedre ut med et tettere utsnitt. Bakgrunnen på det andre bildet var det ikke så mye å gjøre med fra der jeg satt. Burde nok ha brukt største blender for å ha fått den mer ut av fokus. Evt. prøvd å fake det photoshop. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Takk for kommentar. Enig i at det så bedre ut med et tettere utsnitt. Bakgrunnen på det andre bildet var det ikke så mye å gjøre med fra der jeg satt. Burde nok ha brukt største blender for å ha fått den mer ut av fokus. Evt. prøvd å fake det photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå