Footy Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Som topic sier, skal i nærmere tid kjøpe ny pc, så da skal jeg kvitte meg med den gamle.. - Dell Dimentio 4600 - Pentium 4 2,8 GHz - 2,5 GB Ram (Oppgradert fra originale) - Sapphire Radeon X800GTO (Oppgradert fra originale) - NorthQ 4001BX, ATX 400W (Oppgradert fra originale) - Seagate Barracuda 7200.7 250GB - Seagate Barracuda 7200.10 250GB - Dell 17" TFT - Diskettstasjon - Lydkortet integrert i HK Er det noen informasjon jeg mangler så bare spør Takker... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 sorry, men *bump* Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bærer den preg av bruk? Ellers vil jeg tro at en 5000 +/- vil du nok minst få Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Den bærer ikke preg av bruk, den er pent behandlet. Det eneste som kan bære et "slit" preg er musen, men den vet jeg ikke om jeg skal selge (den sitter så fint i handa...hehe) Ellers så finnes det jo støv innvendigi kriker og kroker, men ville jo selfølgelig rengjort den grundig før salg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå