VegardStr Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Premiere: Enstemmig søndag 03.09 kl. 20:00 på TV3. Ni fremmede og svært ulike personer plasseres i en bunker uten kontakt med omverdenen. Oppgaven er tilsynelatende enkel: De slipper ikke ut før alle er enige om hvem som fortjener å gå ut med en stor sum penger. Ved første diskusjon er summen hele ti millioner kroner. Blir de ikke enige da, begynner summen å tikke nedover mot null. les mer... etter det eg tror kommer dette til å bli et helvettes liv og krangling for å finne ut hvem som skal få premien.. noen som skal se på serien? Jo lengre tid det tar for deltakerne å komme frem til en enstemmig avgjørelse, desto mindre penger vil det bli i potten. Ved første diskusjon er summen 10 millioner kroner. Blir de ikke enige da, begynner summen å tikke nedover mot null. Innimellom stoppes nedtellingen, og deltakerne får en ny mulighet til å bli enige. Klarer en av dem å overbevise de andre om at han eller hun fortjener premien? har en stor følelse av at summen som blir utbetalt ikkje kommer til å vær e7 siffret Kanskje sette opp en poll, slik at vi kan tippe hvor langt ned pengesummen går før dei blir enig? Endret 3. september 2006 av vegis Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Det er jo bare å bli enige første dagen så deler vinneren potten med de andre Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Det er jo bare å bli enige første dagen så deler vinneren potten med de andre 6792767[/snapback] er helt sikkert en regel mot dette. ellers hadde eg gjort dette eg også for å få mest sikkert utbytte Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Realitysjangeren var jeg møkk lei av for over 5 år siden. Synes ikke dette høres lovende ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Leste om dette for ikke lenge siden, men jeg kan ikke si jeg helt skjønner poenget. Altså, alle de ni personene vil jo mest sannsynlig at de selv skal ha pengene. Hvordan skal de da bli enige? Det kommer jo til å bli bare tull. Som CurSe skrev, er jo bare å bli enige med en eneste gang om at de deler potten. over 1 million på hver. Burde være greit. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Hele greia er laget for å skape konflikt. Gidder ikke se på. Føler at IQ'en detter ned i skoa når jeg ser på reality. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tørr å vedde på at de folkene som er med i den serien er av den typen som ikke blir enige. TV3 har sikkert laget en profil på hver enkelt deltaker, slik at dem unngår at alle blir enige om å dele pengene likt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes konseptet virker artig, morsomt å se hvordan folk reagerer psykisk og fysisk etter noen uker. Skal i allefall se dagens episode. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Haha. Denne serien kan da umulig være kjedelig. Tenk om de aldri blir enige? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Hva om de bare kaster krone og mynt om permien den første dagen? Lik sjanse og maks premie... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Hva er navnet på den amerikanske orignalen? Kunne tenke meg å se noen youtube-klipp fra den. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg aner ikke hva den amerikanske originalen heter, men du kan se traileren fra Enstemmig, her. Endret 3. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Haha. Høres fett ut spør du meg! Og TV3 har garantert lagd en regel mot at de deler pengene. Pengene skal gå til én av de, spørsmålet er bare hvor lenge de krangler og hvor lite penger det blir igjen.. På en måte er det litt teit at TV3 reklamerer med premie på 10 mill, for de kommer jo aldri til å bli enige første program og TV3 har nok gjort seg sikre med deltakerne på at det blir mer enn et program. ;---) Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Skal nok kikke på dette av og til. Interessant tema! ^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Da var første episode over, gleder meg til neste uke når pengeklokka setter i gang å tikke nedover fra 10 000 000. Det på slutten med hemmelighetene var ekstra artig, gleder meg til å se hvem de synes er værst og hvem som må ut. Kort sagt er dette et kjempekult konsept og det skal bli morsomt å se hvordan det utvikler seg. Tror det er mange overraskelser på lur. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Ivar må jo få dem. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Herregud, noe så ulidelig tamt.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Hele konseptet er tull... de har manus! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Ivar må jo få dem. 6797150[/snapback] Ivar er rå, særlig da han fortalte at han ikke skulle bruke penger på alle ungene i hakkebakkeskogen og da han sa han fikk full pott på hemmelighetene Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 syntes konseptet var innteresangt jeg.. Tro det kan bli ganske sykt etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå