Cheshire Cat Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva skremte deg mest som barn? Dette er noe jeg vil vite til dels fordi jeg er nysgjerrig og siden jeg skal lage en skrekkfilm om en måned. Jeg har en teori om at alle var virkelig redd noe som barn. Ved å finne ut generelt hva Ola og Kari Nordmann fryktet som små, skal jeg prøve å skremme vettet av tilskuerne. Målet mitt er å åpne dørene til redselen man har stengt etter som man har blitt eldre, framkalle de gamle fobiene. Dere skal med andre ord dele deres redsel med hverandre og hjelpe meg med å lage en ille film! Noe av det jeg var mest redd for som liten var levende dokker. Levende dokker med store øyne som nistirret på deg med et stort smil om munnen (får frysninger når jeg tenker på det *sjekker bak meg*). Og mørket. Ikke mørket i seg selv men hva den skjulte - det ukjente. Din tur! Nikken Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var livredd alle spøkelser (som helt sikkert fantes), ting med stor munn og det som befant seg i enden av trapper, enten de gikk opp eller ned. Etter en periode med noen heftige mareritt var jeg redd speil også... Damn. For en reddhare jeg var.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er vel laget filmer om de fleste fobiene folk hadde, fra dukker (Chuckie) til høyder (Vertigo) til spøkelser (utallige filmer). Det som skremmer folk mest, og dette bevises av den nye asiatiske trenden, er ting man tidligere har sett på som uskyldige og rene, som plutselig blir fæle. Filmer som The Grudge, The Ring, The Omen og The Exorcist skremte folk fordi barn er noe av det mest uskyldige i verden, og derfor ikke noe man venter skal skremme en. Finn noe uskyldig, f eks valper eller pusekatter, og gjør dem infiserte med et eller annet som gjør at de blør fra øynene og infiserer folk videre ved å bite dem. Sånt skremmer. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg ble skikkelig skremt filmen "jakten på nyresteinen" når jeg var liten. Hadde mareritt endel da. Men nå er jeg mer nysgjerrig på skremmende ting, enn redd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var redd Jack Skellington i "The Nightmare before Christmas". Det var reklame for den filmen på noen av filmane mine, og jeg gjemte meg bak puta/teppet hver gang. Syns han va kjempeskummel. (Og han er fortsatt creepy!) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ 6792578[/snapback] jeg var ogsaa dritredd hufsa Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Klovner. Det er no dritt for noen små barn Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Var redd Hufsa. Også var jeg lenge redd for dinosaurer etter jeg så Jurassic Park. Jeg var bare 8 når jeg så den. Endret 2. september 2006 av stakan Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Det er vel laget filmer om de fleste fobiene folk hadde, fra dukker (Chuckie) til høyder (Vertigo) til spøkelser (utallige filmer). Det som skremmer folk mest, og dette bevises av den nye asiatiske trenden, er ting man tidligere har sett på som uskyldige og rene, som plutselig blir fæle. Filmer som The Grudge, The Ring, The Omen og The Exorcist skremte folk fordi barn er noe av det mest uskyldige i verden, og derfor ikke noe man venter skal skremme en. Finn noe uskyldig, f eks valper eller pusekatter, og gjør dem infiserte med et eller annet som gjør at de blør fra øynene og infiserer folk videre ved å bite dem. Sånt skremmer. 6792553[/snapback] Har tenkt å bruke søstra mi, jente på 10 år med langt blondt hår. Men selve ondskapen skal man aldri får se/vite hva er. Der kommer man tilbake til det ukjente. Btw, skole prosjekt og filmen skal vare 5 minutter =) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vel, livredd for alle trollene i kjelleren, og ganske så redd for mørket vil jeg påstå. Hadde også tilbakevendende mareritt om en heks. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Var veldig redd for Hufsa jeg også. Og menn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Oldefar i julenissedrakt Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ 6792578[/snapback] Den der var jeg også ganske redd for ja Lenke til kommentar
MuD Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hehe, husker att eg var ganske redd Hufsa eg og! også sånne klovn/dukker med store øyne og eit stort skummelt smil sånn som Mr. Marbles i seinfeld Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det jeg kan komme på som jeg var mest redd for når jeg var liten må være feiebilen. bare tanken på att den bare feier deg opp og kjører deg bort... utrolig skummelt Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Blue-screen, the one and only. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var redd for "trollet"! I huset vårt har vi en hall som er helt mørk når om når alle lysene var av og det var da trollet var der, sa broren min vel og merke.. Jeg sprang alltid opp, tørte ikke se bak meg og kjente det var et "sug" i magen. Nå er jeg 18, så nå lar jeg et lys stå på i gangen Og forresten, ifjor var jeg på ferie til usa. Pga jetlag osv fikk jeg ikke sove kl 4 om natten så jeg bestemte meg for å trene. Jeg skulle til å springe opp trappene til sånn ca 20 etasjer da jeg følte jeg kjente meg igjen. Jodah, inflight movie var the "the ring 1/2" og jeg er helt sikker på at trappene var helt like som den ene scenen i filmen! Jeg sprang rimelig kjapt opp da ja. Var vel 17år da Btw, Huldra er ei skummel dame... Og som nevnt: Hufsa klarte å få meg vekk fra mitt favoritt tv-program som barn. Klarte ikke se på når hun kom GL! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Klovner. Det er no dritt for noen små barn 6792594[/snapback] Har da alltid men at han karen her virker som en hyggelig og sympatisk fyr du gjerne vil ta en øl med jeg men. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg var alltid redd Huffsa fra mumi trollet. Hver gang den kom så spilte di en skikkelig creepy melodi ^^ 6792578[/snapback] Ja, det samme gjelder meg. Jeg hadde mareritt om at Huffsa vandret utenfor Barnehagen min og vi måtte gjemme oss inne for ikke bli tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå