Gå til innhold

Batteri lader seg ikke

MrRetard

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har kjøpt meg en bærbar pc tidligere idag. Dette er en HP Pavilion 9075ea. Jeg har pytta inn batteriet, stappt inn strømledning. Men den vil ikke lades. Er det noe jeg må gjøre før batteriet starter å fungere? Fått en litt dårlig start med den, Pcen min frøs akkurat også, slik jeg måtte restarte den. Dette gjorde at en del data ikke ble lagret :(

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok batterie ut og inn. Fungerer nå! Takk for du ihvertfall fikk meg til titte under batteriet!

Men uansett! Er det normalt at en pc skrur seg av under en del prosesser som krever en del cpu? Og hvorfor skrur internette seg av når eg legger pcen sammen?

Lenke til kommentar
Hehe, dette tok jeg av før jeg pytta det inn, ja.. :S En annen ting, vet du hvordan jeg kan skru av funksjonen som gjør at internette går av når jeg lukker den igjen?

6791916[/snapback]

Gå til Kontrol panel - Strømalternativer - Avansert - Av/på knapper, så velger du hvilke alternativer du ønsker.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig at internette er på fordeom den går i dvale- eller ventemodus?

EDIT: Leste ikke innlegget ditt effikan. Men dette er ikke noe problem uansett! Takker for hjelp folkens. Om PCen fryser mer i fremtiden så får jeg heller kontakte forhandleren..

Endret av MrRetard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...