F.torres Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 skal kjøpe meg et nytt system... og lurer på om det blir kjølig Western Digital Caviar SE16 320GB SATA2 16MB 7200RPM Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16 Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB GDDR3, PCI-Express, 520/1500Mhz, VIVO Hiper Type-R 580W Blå, 2 Vifter, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin det er pc`en... Sunbeam Miditower, "Transformer", Sort kabinett Thermaltake Big Typhoon cpu kjøler den vifta her Sunbeam "Chromatic Windmill vifte styring kommer ikke til og overklokke... men ca grader kommer pc til og ligge på da jeg spiller?? kommer til og sette opp viftene litt og... Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Er vansklig å si. Er mange ting som avgjør hvor varm pcen blir. Sørg for at det er luftflyt rundt om i kabinettet så er det ikke noe problem. Også en egen vifte som blåser på hardisken(e) er å anbefale. Endret 2. september 2006 av Apocalypse Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvorfor så dyrt hovedkort om du ikke har planer om overklokking? Spar pengene og kjøp et billig. Hiper PSUen støyer ganske mye etter min erfaring (min gikk rett i retur), anbefaler Mist, Seasonic eller Tagan. Samsung harddiskene er kjøligere enn western digital harddisken du har funnet. Gå for PC2-6400 minne siden maskinen vil utnytte det (hvorfor kjøpe tregere enn støttet ) X1900 serien til ATI er for tiden et bedre kjøp enn Nvidia 7900 serien, mer for pengene. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 ok ... det er greit... satser på det oppsettet da... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Hvorfor så dyrt hovedkort om du ikke har planer om overklokking? Spar pengene og kjøp et billig. Hiper PSUen støyer ganske mye etter min erfaring (min gikk rett i retur), anbefaler Mist, Seasonic eller Tagan. Samsung harddiskene er kjøligere enn western digital harddisken du har funnet. Gå for PC2-6400 minne siden maskinen vil utnytte det (hvorfor kjøpe tregere enn støttet ) X1900 serien til ATI er for tiden et bedre kjøp enn Nvidia 7900 serien, mer for pengene. 6790837[/snapback] jeg har bestilt det oppsettet... men ikke de viftene... enda.. psu gjør ikke så mye ate den støyer (ikke over 30db) minne hadde de ikke på lager ... heller ikke ati serien på komplett fikk de inn 1900xt kortet122 stk 2006-11-01 harddisk har jeg ikke peiling på.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du kan ha god samvittighet med strømforsyningen. Jeg har en slik i en pc og den er veldig stille og stabil. Det var nok produksjonsfeil på den hos nahojdat. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Du kan ha god samvittighet med strømforsyningen. Jeg har en slik i en pc og den er veldig stille og stabil. Det var nok produksjonsfeil på den hos nahojdat. Hilsen, efikkan. 6791752[/snapback] ja har lest litt om den...hørt du har sakt den er stille pluss mange andre... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan ha god samvittighet med strømforsyningen. Jeg har en slik i en pc og den er veldig stille og stabil. Det var nok produksjonsfeil på den hos nahojdat. Hilsen, efikkan. 6791752[/snapback] Da er det nok ganske mange som har fått sin med produksjonsfeil, det er mange som har opplevd dette. Virker mest som den blir levert med forskjellige vifter og man ikke vet hvilke man får... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå